®Sürət və rahatlığın əsas seçim meyarına çevrildiyi bir dünyada Yango xidməti Azərbaycan çatdırılma bazarında öz rəqəmsal xidmətlərini istifadəyə verib. Yango tətbiqinin istifadəçiləri artıq unudulmuş əşyanın və ya hədiyyənin yaxın insana rahatlıqla göndərilməsini yüksək qiymətləndiriblər. İndi şirkət Azərbaycan sahibkarlarına öz müştəriləri üçün sürətli çatdırılmanı işə salmağa imkan verəcək biznes həlli hazırlayır.
“Yango Delivery” şirkətinin Azərbaycandakı rəhbəri Ülvi Şahhüseynbəyovla Yango-nun texnologiyalarının və beynəlxalq təcrübəsinin Azərbaycanda çatdırılmanın rahat və çox sürətli olmasına necə kömək etməsi ilə bağlı söhbətləşdik.
– Azərbaycanda Yango Delivery nədir, xidmət nə vaxt və necə lazım ola bilər?
– Qısaca desək, bu, təcili çatdırılma sifarişi xidmətidir. Bizim əsas səriştələrimiz də məhz sürətli çatdırılma – ən çətin çatdırılma növü üzrədir.
Yango Delivery müştərilərə şəhər üzrə nəsə göndərmək lazım olduqda kuryer tapmağa, eləcə də xidmət üzrə tərəfdaşlarına və onların kuryerlərinə sifarişlər tapmağa və gəlir əldə etməyə kömək edən platformadır. Xidmət Yango proqramında seçim elementi kimi işləyir, burada insanlar həmçinin taksi ilə səfər sifariş edə bilərlər.
Platformanın əsas üstünlüyü onun texnologiyasıdır: o, yaxınlıqdakı kuryerləri tapmaq və onlara sifariş təklif etmək üçün qabaqcıl alqoritmlərdən istifadə edir, icraçı sifarişi qəbul etdiyi təqdirdə isə hava şəraitini və tıxacları nəzərə alaraq onun üçün optimal marşrut qurur, həmçinin bir istiqamətə çatdırılması lazım olan məhsulları bir səfərdə birləşdirir.
Texnologiya tərəfdaşlara çatdırılma xərclərini azaltmağa və onları münasib qiymətlərlə təklif etməyə kömək edir, eyni zamanda kuryerlərə gəlirlərini artırmağa imkan verir.
– Hansı kuryerlər xidmətlə əməkdaşlıq edir və onların avtomobili olmalıdır? Sadəcə xidmətinizdən istifadə edərək hansı məhsulların göndərilə biləcəyini anlamağa çalışıram.
– Xidmət motosiklet və avtokuryerlər, həmçinin miniven və yük maşınlarında sifarişləri yerinə yetirən kuryerlər vasitəsilə çatdırılma xidmətlərini sifariş etməyə imkan verir. Bu seçimlə siz bir neçə kliklə şəhər ərazisində demək olar ki, istənilən məhsulu – açarlardan tutmuş divana qədər göndərə bilərsiniz.
– Azərbaycanın hansı şəhərlərində Yango Delivery xidməti artıq mövcuddur?
– Hazırda biz Azərbaycanın iki böyük şəhərində – paytaxt Bakıda və Sumqayıtda işləyirik.
– Xidmət və onun istifadəsini necə gördüyünüzlə bağlı danışdınız. Bəs bu şəhərlərin sakinləri əslində ondan necə istifadə edirlər? Ssenarilər uyğun gəlirmi?
– Ssenarilər çoxdur, ən çox rast gəlinən unudulmuş əşyanın və ya hədiyyənin göndərilməsidir. Yük daşınması mebel və ya böyük məişət texnikası alarkən, alış-verişi mağazadan daşımaq üçün və ya başqa yerə köçən zaman istifadə olunur.
Tətbiqdə çatdırılma görünəndə insanlar intuitiv olaraq ondan istifadə etməyə başladılar: tanış proqramla başqa bir xidməti sınamaq çox asan oldu.
– “Yük” tarifi nədir? Bunun yeni bir fürsət olduğunu bilirəm. Bu funksiyadan istifadə etməklə hansı yüklər çatdırıla bilər?
– Tətbiqdə yüklərin çatdırılması yeni ortaya çıxıb. O, böyük əşyaların, məsələn, bir mənzildən və ya ofisdən köçərkən mebellərin və ya mağazadan və anbardan ağır məhsulların çatdırılması üçün uyğundur. Bunlar avtomobil hissələri, mebel, tikinti materialları və digər böyük əşyalar ola bilər. Əşyanın çəkisi 30 kq-dan çox olmadıqda və bir nəfərin həqiqətən qaldıra biləcəyi halda işçimiz yükləmə və boşaltmada kömək edəcəkdir.
– Texnologiyalar çatdırılma işində sizə necə kömək edir? Bu kifayət qədər mühafizəkar sahədə hansı həll yollarından istifadə edirsiniz və burada potensial görürsünüzmü?
– Ümumiyyətlə, texnologiya logistikada bir çox prosesləri optimallaşdırmağa və bazara şəffaflıq və keyfiyyət standartlarını gətirməyə kömək edir.
Yango istifadəçiləri məhsul göndərdikdə və ya qəbul etdikdə, proqramda real vaxt rejimində çatdırılma statusunu izləyə bilərlər. Bu, çox rahatdır, çünki bir çox sualları aradan qaldırır və məsələn, xidmət dəstəyi qrupunun yükünü azaldır. Kuryerin indi harada olduğunu və daha nə qədər gözləməli olduğunu görmək asandır. Bu, məlumatın yanlış oxunmasını aradan qaldırır.
Artıq bir az əvvəl optimallaşdırma haqqında danışdım – yüksək keyfiyyətli xəritələr, qabaqcıl marşrutlaşdırma, təyinat yerləri eyni istiqamətdə olduqda bağlamaları bir marşrutda birləşdirmək üçün mürəkkəb alqoritm. Bütün bunlar tərəfdaşların xərclərini və müştərilər üçün son xərcləri optimallaşdırır.
Ümumiyyətlə, hesab edirəm ki, şəhər xidmətlərinin gələcəyini istifadəçilər üçün rahatlıq müəyyən edəcək: həm kuryerlər, həm də müştərilər üçün. Kuryerdə asan başa düşülən və sifarişləri yerinə yetirməyə kömək edən rahat proqram olmalıdır. Onda ətraflı dəqiq xəritə, düzgün marşrut, müştəri və dəstək xidməti ilə rahat əlaqə imkanı olmalıdır. Müştəriyə sürətli çatdırılma və göndərdiyi məhsula görə rahatlıq lazımdır. Biz də bu istiqamətlər üzrə işləyərək xidməti inkişaf etdiririk.
Fəaliyyət göstərdiyimiz logistika sahəsinin mühafizəkarlığına baxmayaraq, texnologiyanın burada böyük potensiala malik olduğuna inanıram. Şəhərdə əşyaların, malların, yüklərin hərəkəti insanların komfortlu taksidə getdiyi kimi rahat, tanış və asan olmalıdır.
– Qısaca olaraq deyərdiniz, Yango-dan istifadə etməklə çatdırılma müştəri üçün necə baş verir, o, hansı tədbirləri görməlidir?
– Yango tətbiqində sifariş yerləşdirildikdən sonra kuryer yükü qeyd olunan nöqtədən götürür. Göndərən və alıcı proqram vasitəsilə real vaxt rejimində kuryerin hərəkətini izləyə bilər. Çatdırılma tamamlandıqdan sonra müştəri bildiriş alır və tətbiqdə xidməti qiymətləndirə bilər.
Tətbiqdə əlavə olaraq “qapıdan-qapıya” xidmətini sifariş edə bilərsiniz. Bu zaman bağlamanı çatdırmaq və ya almaq üçün kuryerin avtomobilinə getməyə ehtiyac yoxdur.
– Yeri gəlmişkən, xidmətdən daha çox kimlər istifadə edir: biznes qurumları, yoxsa fərdi şəxslər?
– İndi yalnız fərdi şəxslər. Lakin biz xidmətimizin ekspertizasında böyük biznesin marağını görürük: xüsusən də kiçik şirkətlər və fərdi sahibkarlar. Onların tələbi, təbii ki, fiziki şəxslərin ehtiyaclarından fərqlənir.
Əgər fiziki şəxslər bu xidmətdən vaxtaşırı, yəni təcili olaraq sənədlər, unudulmuş şarj cihazı, hədiyyə və ya başqa bir əşya göndərmək lazım olduqda istifadə edirlərsə, o zaman sahibkarlar xidmətdən müntəzəm istifadə etmək istəyirlər və onların öz ehtiyacları olur. Məsələn, sizə müəyyən marşrutlar üzrə müntəzəm çatdırılma, bir gediş nöqtəsində bir neçə götürmə məntəqəsi qurmaq imkanı və ya başqa bir şey lazımdır. Və onlar, təbii ki, çatdırılma hesabatı və rahat sənəd dövriyyəsi istəyirlər.
Bütün bu xüsusiyyətləri nəzərə alaraq, biz indi biznes üçün yeni bir həll üzərində işləyirik və tezliklə bu barədə ətraflı məlumat verəcəyik. Şirkətlər çatdırılmaları necə rahat idarə edəcəklərini seçə biləcəklər: veb-kabinet vasitəsilə və ya platformanı API vasitəsilə inteqrasiya etməklə.
Burada maraqlı olan odur ki, logistika resursların təkrar emalını əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdıran və logistika xərclərini optimallaşdıran mürəkkəb texnologiyalar istənilən ölçülü biznes üçün eyni dərəcədə əlçatan olacaq: Instagram-mağazası olan fərdi sahibkardan tutmuş iri pərakəndə satış şəbəkələrinə və bazarlara qədər.
Düşünürəm ki, sürətli çatdırılma xidmətlərinə asan çıxış şəhərlərimizdə elektron ticarətin inkişafını yeni səviyyəyə qaldıracaq. Yeni xidmətləri işə salmaqla, ümumilikdə xidmət keyfiyyətini yüksəltməklə və rahatlıqla və sözün əsl mənasında tələbata uyğun çatdırılma ilə almaq istəyən yeni alıcı auditoriyasına çıxmaqla rəqabət aparmaq imkanı da məhz budur.
– Kuryerlər üçün xidmətləri lazımi keyfiyyətdə tez başa düşməyə və təmin etməyə kömək edəcək hər hansı bir təlim varmı?
– Kuryerlər tətbiqimizdə təlim keçirlər, bunun çərçivəsində xidmətin tələbləri və sifarişlərin yerinə yetirilməsi qaydaları ilə tanış olurlar. Təlim başa çatdıqdan sonra onlar xüsusiyyətlərindən asılı olaraq müxtəlif növ yüklərin idarə edilməsini öyrənmək üçün onlayn testdən keçirlər. Bizim həmçinin bu tələblərə riayət olunmasına nəzarət edən və istifadəçi rəylərini nəzərə alan mürəkkəb daxili keyfiyyətə nəzarət sistemimiz var.
Xidmət tərəfdaşları həmçinin mütəxəssisləri cəlb etməklə öz kuryerləri üçün, o cümlədən oflayn rejimdə təlimlər təşkil edirlər.
– Azərbaycanda xidmətlərinizi genişləndirməyi düşünürsünüz? İstifadəçilər xidmətdə yeni çatdırılma formatlarını gözləyə bilərmi?
– Azərbaycan bizim üçün mühüm bazardır və biz xidmətlərin keyfiyyətini və çeşidini inkişaf etdirməyi planlaşdırırıq. Bir sıra digər ölkələrdə təcili ehtiyac olmayan və bir neçə saat gözləyə bilən mallar və əşyalar üçün daha “aşağı” tariflər tətbiq etmişik. Belə çatdırılma daha ucuzdur və müştərilərimiz üçün sürət və qiymət baxımından onlara uyğun olan variantı seçmək vacibdir. Biz indi Azərbaycanda belə bir tələbatın olub-olmadığını öyrənirik.
– Və nəhayət, qlobal şirkət olaraq Yango Delivery-nin Azərbaycanda hansı ambisiyaları var?
– Məhsulların çatdırılmasını messencerdə mesaj göndərmək qədər rahat etmək fikri mənə yaxındır. Biz şəhərlərimizin sakinlərinin ehtiyaclarını ən yaxşı şəkildə qarşılayacaq hər şeyi Azərbaycanda tətbiq etmək üçün şirkətimizin digər ölkələrdəki təcrübəsindən maksimum yararlanmaq istəyirik. Qlobal şirkət olaraq, fəaliyyət göstərdiyimiz bazarlara ən rahat və səmərəli ekspress çatdırılmaya çıxış təklif etmək üçün istifadə etdiyimiz texnoloji həlləri təkmilləşdirməyə davam edəcəyik.