“YouTube” aylıq 7.99 dollar qiymətinə “Premium Lite” adlı yeni abunəliyini istifadəyə verib. Bu tarif musiqi məzmunu istisna olmaqla, əksər videoları reklamsız izləmək imkanı təqdim edir. Bu addım, “Netflix” və “Disney” kimi nəhəng yayım platformaları ilə rəqabəti gücləndirmək məqsədi daşıyır və reklamsız video izləmək istəyən istifadəçilər üçün daha əlçatan seçim təklif edir.
Bu barədə “Reuters” yazıb.
Yeni “Premium Lite” tarifi “YouTube”da nadir hallarda musiqi kliplərinə baxan və ya musiqi dinləyən istifadəçilər üçün nəzərdə tutulub.
Şirkət musiqi yayımı sahəsində mühüm rol oynadığını qəbul etsə də, bildirir ki, platforma istifadəçilərinin əhəmiyyətli bir hissəsi onu əsasən digər məzmun növlərinə baxmaq üçün istifadə edir. Yeni tarif, məhz bu auditoriyanın ehtiyaclarını qarşılamaq üçün hazırlanıb və istifadəçilərə lazımsız funksiyalar üçün artıq ödəniş etmədən reklamsız video izləmək imkanı verir.
“Premium Lite”, “YouTube”un təqdim etdiyi ən ucuz tarifdir.
Premium abunəlik (14 dollar) həm musiqi, həm də digər məzmunlar üçün tam reklamsız təcrübə təmin edir. Music Premium (11 dollar) isə yalnız musiqi videolarındakı reklamları silir, digər məzmunlarda isə reklamları saxlayır.
“YouTube” nümayəndələrinin sözlərinə görə, “Premium Lite” abunəliyinin yaradılması, illərdir istifadəçilərin daha ucuz, reklamsız video izləmə variantı tələb etməsinə cavab olaraq həyata keçirilib. Bu seçimi xüsusilə, artıq digər musiqi yayım xidmətlərinə abunə olan istifadəçilər istəyirdilər. Bu tendensiya, xüsusilə ABŞ-də daha çox müşahidə olunur, çünki burada “Spotify”, “Apple Music” və “Amazon Music” kimi musiqi yayım platformaları bazara hakimdir.