14 C
Baku
Wednesday, November 5, 2025

Zəng mərkəzi üçün operator – TBC kredit

Öhdəliklər:

• Müştəri xidmətlərinə edilən zəngləri cavablandırmaq ;
• Təşkilatın mövcud və potensial müştərilərinə telefon məsləhətlərinin verilməsi;
• Təşkilatın məhsulları və xidmətləri haqqında məlumatların verilməsi;
• BOKT və onun xidmətləri barədə şöbəyə telefon, email və sayt ilə online olaraq müraciət edənlərə məlumat və məsləhət xidmətlərinin göstərilməsi;
• Şöbəyə telefon, email və sayt ilə online olaraq daxil olan müraciət və məlumatların zəruri instansiyalara yönləndirilməsi

Tələblər:

• Azərbaycan dilində səlist danışıq qabiliyyəti
• Rus və ya İnqilis dilində yaxşı danışıq qabiliyyəti
• Yüksək dərəcədə ünsiyyət və münasibət  qurma bacarıqları
• Sərbəst və şəffaf şəkildə fikir izah etmə və nitq söyləmə bacarıqları
• Müştərini dinləmə bacarıqları və ona şifahi şəkildə istiqamət vermə bilikləri
• Gərgin situasiyalarda  emosiyaların idarə etmə bacarıqları
• Digər işçilərdən tələb olunan korporativ və inzibati bacarıqlar
• Seçim zamanı qadın cinsinin nümayəndələrinə üstünlük veriləcəkdir

Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-ləri  27 yanvar 2016-cı il tarixinədək e-mail ([email protected]) vasitəsilə təqdim etsinlər.

E-məktubunuzun “mövzu” (subject) sətrində, müraciət etdiyiniz vəzifəni qeyd edin (Zəng mərkəzi üçün operator). Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq.

Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə müsahibə üçün əlaqə saxlanılacaq.

Son xəbərlər
Digər xəbərlər