Öhdəliklər:
• Müştəri xidmətlərinə edilən zəngləri cavablandırmaq ;
• Təşkilatın mövcud və potensial müştərilərinə telefon məsləhətlərinin verilməsi;
• Təşkilatın məhsulları və xidmətləri haqqında məlumatların verilməsi;
• BOKT və onun xidmətləri barədə şöbəyə telefon, email və sayt ilə online olaraq müraciət edənlərə məlumat və məsləhət xidmətlərinin göstərilməsi;
• Şöbəyə telefon, email və sayt ilə online olaraq daxil olan müraciət və məlumatların zəruri instansiyalara yönləndirilməsi
Tələblər:
• Azərbaycan dilində səlist danışıq qabiliyyəti
• Rus və ya İnqilis dilində yaxşı danışıq qabiliyyəti
• Yüksək dərəcədə ünsiyyət və münasibət qurma bacarıqları
• Sərbəst və şəffaf şəkildə fikir izah etmə və nitq söyləmə bacarıqları
• Müştərini dinləmə bacarıqları və ona şifahi şəkildə istiqamət vermə bilikləri
• Gərgin situasiyalarda emosiyaların idarə etmə bacarıqları
• Digər işçilərdən tələb olunan korporativ və inzibati bacarıqlar
• Seçim zamanı qadın cinsinin nümayəndələrinə üstünlük veriləcəkdir
Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-ləri 27 yanvar 2016-cı il tarixinədək e-mail ([email protected]) vasitəsilə təqdim etsinlər.
E-məktubunuzun “mövzu” (subject) sətrində, müraciət etdiyiniz vəzifəni qeyd edin (Zəng mərkəzi üçün operator). Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq.
Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə müsahibə üçün əlaqə saxlanılacaq.







