Əlaqə Mərkəzinin operatoru – AccessBank

Əlaqə Mərkəzinin operatoru

Əsas funksiyaları:

 Abunəçilərin zənglərini qəbul etmək;
 Telefon vasitəsi ilə müştərilərlə məsləhətləşmələr aparmaq;
 Xidmətlərin seçimində müştərilərə kömək etmək;
 Məlumatlar bazası ilə işləmək.

Namizədlərə qarşı irəli sürülən tələblər:

 Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilmək (ingilis dili biliyinə üstünlük verilir);
 Kompüter proqramlarını bilmək;
 Ünsiyyətçillik, fəallıq, işləmək istəyi;
 Müştərilərin xidmət keyfiyyətindən razı qalmasına və xidmət keyfiyyətin korporativ standartlara müvafiq olmasına görə məsuliyyət;
 Sürətlə öyrənmək və bilikləri təkmilləşdirmək qabiliyyəti
 Dəyişkən iş qrafiki – tam gün və ya qismən məşğulluq (gündüz / axşam növbələri) ;
 Münaqişələrə yol verməmək;
 Komandada işləmək bacarığı;
 Savadlı nitq və səlis tələffüz;
 Dəqiqlik;
 Nəzakətlilik;
 Bank sahəsində və Cağrı Mərkəzinin operatoru vəzifəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir.

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər. Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.


Kredit müraciəti

Sizin müraciətiniz banka göndərildi.

24 saat işləyən filiallar 24 saat işləyən exchangelər Şənbə günü işləyən bank filialları