Vəzifə: “İnsan Resursları departamenti”nin İşə qəbul şöbəsinin rəisi”
Əsas vəzifələr:
- İşçi ehtiyaclarını müəyyən etmək;
- Vakant vəzifələr üzrə namizədlərin tapılmasını təmin etmək;
- Seçilmiş namizədlər ilə müsahibələri təşkil etmək və aparmaq;
- Yeni işçilərin adaptasiya prosesinin koordinasiyasını həyata keçirmək;
- İşə qəbul zamanı istifadə edilən testlərin yaradılması və mütəmadi olaraq yenilənməsini təmin etmək;
- Namizədlərin rezerv bazasının formalaşdırılmasını təmin etmək;
- Namizədlərin banka cəlb edilməsi məqsədilə zəruri tədbirləri görmək (müxtəlif kadr yarmarkalarında iştirak etmək, ali təhsil müəssisələri ilə işləmək və s.);
Namizədlər üzrə irəli sürülən tələblər:
- Ali təhsil (İRİE və ya psixologiya sahəsi üzrə arzuolunandır);
- İşə qəbul sahəsində minimum 3 illik iş təcrübəsi (bank sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir);
- Azərbaycan dilini səlis, ingilis və rus dillərini yüksək səviyyədə bilməli;
- MS Word, Excel, Power Point proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
- Bank sahəsində geniş işgüzar əlaqələrin olması;
Davranış səriştələri:
- Rəhbərlik və idarəetmə bacarığı;
- Qarşıya qoyulan məqsədlərə çata bilmə qabiliyyəti;
- Yüksək kommunikasiya və təqdim etmə bacarığı;
- Yaradıcı və təşəbbüskar olmalı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Operativ və düzgün qərar vermək bacarığı;
- Diqqətlilik, məsuliyyət və düzgünlük kimi müsbət xüsusiyyətlərə malik olmalı.
Qeyd edilən tələblərə uyğun olan namizədlər öz müraciət anketlərini [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzusunda iddia etdiyiniz vakant vəzifənin adı “İnsan Resursları departamenti”nin İşə qəbul şöbəsinin rəisi ” mütləq qeyd olunmalıdır.
Telefon: (012) 598 44 88, Ünvan: Bakı şəhəri, AZ 1010, 28 May küçəsi 33.