10 C
Baku
Wednesday, December 11, 2024

Müştəri xidmətləri təmsilçisi (reception)  — Rabitəbank

Müştəri xidmətləri təmsilçisi (reception) 
Yerləşmə: Bakı və region filialları.
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Müştəri xidməti strukturlarına müxtəlif sorğularla müraciət edən müştərilərin qarşılanması;
  • Müştərilərin müraciətlərinə əsasən müvafiq şöbələr üzrə yönləndirilməsi;
  • Elektron növbə sistemi üzrə müştərilərin müvafiq şöbələr üzrə yönləndirilməsi;
  • Ödəniş terminallarından istifadə qaydaları haqqında məlumatların verilməsi.
Namizədə olan tələblər:
  • Ali və yaxud orta-ixtisas təhsili;
  • Yüksək kommunikasiya və müştəri yönümlülük;
  • Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışmaq bacarığı;
  • MS Office proqramları üzrə biliklər;
  • Fərdi və komanda şəklində işləyə bilmək bacarığı;
  • Məsuliyyətli olması, təzyiqə davamlılıq, düzgünlük, dəqiqlik, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti.
  • Qeyd edilən tələblərə uyğun olan namizədlər öz müraciət anketlərini [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
  • Məktubun mövzusunda iddia etdiyiniz vakant vəzifənin adı mütləq qeyd olunmalıdır.
Ünvan: Bakı şəhəri, AZ 1010, 28 May küçəsi 33
CV-nizi e-mailin mövzu bölümündə müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını göstərilməklə mövzuda
Müştəri xidmətləri təmsilçisi (reception) ” [email protected] e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Son xəbərlər
Digər xəbərlər