8 C
Baku
Thursday, December 12, 2024

İstifadəçilərə Texniki Yardım (Help Desk) Mütəxəssisi – Accessbank

İstifadəçilərə Texniki Yardım (Help Desk) Mütəxəssisi

Öhdəliklər

  • Telefon və ya e-poçt vasitəsilə texniki yardım istəyən müştərilər üçün ilk əlaqə nöqtəsi kimi xidmət etmək
  • Diaqnostik üsulları və əlaqədar sualları istifadə edərək uzaqdan problemləri həll etmək
  • Problemə və istifadəçilər tərəfindən verilən məlumatlara əsaslanan optimal bir həll tapmaq
  • Problemin həlli prosesi ilə addım-addım müştərini məlumatlandırmaq
  • İKT xidmətləri haqqında dəqiq məlumat vermək
  • Jurnalda hadisələri və problemləri və onların həllini qeyd etmək
  • Sorğunun statusunun icrasını izləmək
  • İstifadəçilərdən daxil olan rəyləri və təklifləri müvafiq komanda üzvlərinə yönəltmək
  • Proseduraların inkişafına dair təkliflər irəli sürmək

Tələblər

  • İstifadəçilərə texniki yardım rolunda və ya digər müştəri xidməti işində təcrübə
  • Ofis avtomatlaşdırma sistemlərlə, məlumat bazalarla təcrübə və uzaqdan idarəetmə bilikləri
  • Kompüter sistemləri, mobil qurğular və digər texniki məhsulların yaxşı anlaşılması
  • Əsas texniki problemləri təyin etmək və həll etmək bacarığı
  • İngilis, Azərbaycan və Rus dillərini bilməsi
  • Əla ünsiyyət bacarıqları
  • Müştəri-yönümü və sakit xasiyyət  
  • İnformasiya texnologiyaları və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi

 

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər.

Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

 

Son xəbərlər
Digər xəbərlər