Vəzifə öhdəlikləri:
- Hüquqi və fiziki şəxslərə yüksək səviyyəli bank xidmətlərinin göstərilməsi
- Kassa işinin təşkilini və kassa əməliyyatlarının aparılması qaydalarını bilmək
- Müştərilərə bankın bütün məhsul və xidmətlərinə dair məlumat vermək
- Bankda mövcud olan pulköçürmə sistemləri üzrə müştərilərə xidmət göstərmək
- Ödəniş tapşırıqları və hesablaşma-kassa əməliyyatlarını həyata keçirmək
Namizədə dair tələblər
- Ali iqtisadi təhsil
- Səlis Azərbaycan dili biliyi (Rus və İngilis dili arzuolunandır)
- Sahə üzrə minimum 1 illik iş təcrübəsi
- Yüksək ünsiyyətqurma qabiliyyəti
- Komanda tərkibində işləmək bacarığı
- Təşəbbüskarlıq, məsuliyyətlilik və diqqətlilik
MS Office proqramlarından istifadə bacarığıCV-lərinizi vakansiyanın adını qeyd etməklə http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq və ya [email protected] poçt ünvanına göndərərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
CV-lər son qəbul tarixi 31.01.2019