1. Yaxşı rəhbər obrazı (güclü HR-brend);
2. Cəlbedicilik — şirkətin məqsəd və tapşırıqlarını öz tapşırıqların kimi qəbul etmək;
3. Optimal emosional balans: iş yerində həm müsbət, həm mənfi emosiyalar olmalıdır (işə maraq və ünsiyyətdən məmnunluq hissi yaşamaq).
4. Karyera perspektivləri;
5. Məsuliyyətlilik;
6. Rəqabət – ən yaxşılar ən yaxşılara qarşı;
5. Eksperiment aparmaq, öz ideyalarını yoxlamaq imkanı;
6. Demokratik idarəetmə tərzi, açıq kommunikasiya, innovasiyalı mədəniyyət.
Aparıcı gücü yaradıcılıq olan şirkət daim dəyişikliklərə hazır olmalıdır. Yeni biznes-ideyalar tapmaq, yeni sahələrdə irəli getmək üçün ola bilsin ki, başqa keyfiyyətlər tələb olunur. Ortaya belə bir sual çıxır: bizim korporativ bacarıqlarımız nə dərəcədə universaldır? Bir işimizi digər bir anda başqa bir işlə əvəz edə bilərikmi? Məsələn, tikinti sahəsindən birbaş olaraq turizmə keçmək? Buna ən ideal nümunə olaraq Stiv Jobsu göstərək: o ilk olaraq Apple şirkətini, daha sonradan isə aminasiya studiyası Pixar-ı yaratdı. Sonra dünyanı yeni gadget-lərlə heyrətləndirmək üçün yenidən Apple şirkətinə qayıtdı.