10 C
Baku
Thursday, December 12, 2024

Dan Kennedy-nin “Sərt menecment” kitabında biznes və marketinq haqqında

 

  • Biznesdə ən vacib şey ən təsirli, uğurlu və etibarlı marketinq, reklam və satış strategiyalarını tapmaq və tətbiq etməkdir.
  • Biznesin əsas imperativi maksimum dərəcədə çox qazanc əldə etməkdir. 
  • Əgər uğurlu olmaq istəyirsinizsə, biznes üzərində işləyin. Biznes sahibi yalnız strateji idarəçilik və marketinq ilə məşğul olur. 
  • İdeyanın həyata keçirilmə sürəti, sizi rəqiblərinizdən fərqləndirən əsas üstünlüklərdən biridir. 
  • Bəzən xaos və qeyri-müəyyənlik yaxşı bir əlamətdir. 
  • Müştəri ilə qurulan əlaqələr şirkətin imicini gücləndirməlidir.
  • Biznesinizin standartlarını müəyyən edin (biznesin hər aspekti üçün real müştərilərin ehtiyaclarına əsaslanaraq). Bu, sizin “müştərilərlə sövdələşməniz” dir. 
  • Biznesin hər bir aspekti uçub “artıq yaxşıdır” nöqtəsini müəyyən edin. 
  • Müxtəlif şirkətlərdən və sənaye sahələrindən ideyalar götürün. Bu sizə rəqiblərinizlə müqayisədə üstünlük qazandırır. 
  • Bəhanələr və gəlir bir-birinə əks olan anlayışlardır. Hesab tablosu nəticəni göstərir (hər hansısa idman növünün arenası nəzərdə tutulur), çünki bu vacibdir. 
  • Mənfəəti necə artıra biləcəyimiz haqda düşünməliyik. Bu məqsədlə maksimum dərəcədə produktiv olduğunuz iş vaxtınızı artıra və yeni marketinq yollarını tapa bilərsiniz. 
  • Satış akt deyil, prosesdir. Ən təsirli satış alqoritmini müəyyən edin və bütün işçiləri ona dəqiq şəkildə riayət etməyə məcbur edin.
  • Düzgün satış sistemi + düzgün satıcılar = əla nəticə
  • Biznes sahəsində uğurlu olmaq üçün müştərini təqib etməyiniz lazımdır (follow-up). O cümlədən, “canlı” və aktual müştəri bazası. 
  • Ciddi nizam-intizam
  • Sahibkar nəyi edə biləcəyini və bilməyəcəyini dəqiq olaraq başa düşməlidir. Bəzən uğur qazanmaq üçün müəyyən şeylərdən imtina etmək lazımdır. 
  • Bu və ya digər qərarı qəbul etməmək üçün bir çox bəhanələr tapa bilərsiniz. Çalışın məsələni dərindən öyrənin. 
  • Biznesdən gəlir əldə etmək istəyirsinizsə, hər gün edəcəyiniz üç işi müəyyən edin.

Özümüzdən deyə bilərik ki, biznes açmazdan əvvəl aşağıdakı suallara cavab verin: 

  • Satacağınız əmtəə və ya xidmətin alıcısı kimdir?
  • Alıcı bu məhsula nə qədər pul verməyə hazırdır?
  • bu məhsulu harada tapacaq və ya mən onu (məhsulu) haradan tapacağam?
  • Məhsulun maya dəyəri nə qədər olacaq və 



Son xəbərlər
Digər xəbərlər