İŞÇININ VƏZIFƏSI:
- Vəzifə analizi, qiymətləndirmə mexanizmləri və filial/regional menecerlər ilə mütəmadi aparılan məsləhətləşmələr vasitəsilə AK əməkdaşlarının təlim və inkişaf ehtiyaclarını müəyyən etmək;
- Həm AK-nin, həm də işçinin fərdi ehtiyacları əsasında təlim və inkişaf proqramları hazırlamaq;
- AzərKredit Təlim Akademiyasının fəaliyyətlərini idarə etmək;
- Təlim və ya inkişaf proqramlarına edilən investisiyaların özünü doğrultması getdikcə daha da əhəmiyyətli olduğu üçün planlaşdırılan proqramların smetalarını təhlil etmək və büdcə daxilində fəaliyyət göstərmək;
- İşə yeni qəbul olunan işçilər üçün tanışlıq sessiyaları keçirmək və iş yerində təlimlər aparmaq;
- Təlimçilərin effektivliyini və təlim proqramlarının effektivliyini qiymətləndirmək, təkmilləşmə üçün tövsiyələr vermək;
- İşçilər üçün davamlı texniki təlimlər və fərdi inkişaf kursları təşkil etmək və ya keçirmək;
- İşçilər üçün təlim kitabçaları və materiallarını hazırlamaq, multimedia əyani vəsaitləri və digər tədris materiallarını hazırlamaq;
- Departamentlər və ümumilikdə təşkilat üçün təlim büdcəsi təklif etmək;
- Təşkilat daxilində keçirilən təlimlər üçün materiallar hazırlamaq;
- Təlim və inkişaf proqramlarının keçirilməsini koordinasiya etmək;
- AzərKredit təşkilatının təlim strategiyasının formalaşdırmaq;
- Öz bacarıqları daxilində birbaşa rəhbəri tərəfindən qoyulmuş hədəflərə çatmaq, həmçinin AzərKreditin qarşıya qoyduğu məqsədlərinə nail olması üçün daim çalışmaq;
- Bütün fəaliyyətini AzərKreditin siyasət və prosedurlarına uyğun şəkildə həyata keçirmək.
TƏLƏBLƏR:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsini mükəmməl bilmək;
- Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi (maliyyə təşkilatında olması daha arzuolunandır);
- Azərbaycan və İngilis dilini səlis bilmək (yazılı və şifahi), Rus dilini bilməsi arzuolunandır;
- Kompüter istifadə etmək bacarığı (Outlook, MS Word), MS Excel proqramını mükəmməl bilməsi tələb olunur;
- İqtisadi, maliyyə və kredit mövzuları ilə yaxından tanışlıq;
- Güclü təşkilati bacarıqlar;
- Güclü ünsiyyət və danışıq aparmaq bacarığı;
- Vəzifələrin icrası üçün çalışqan olmaq;
- Komanda daxilində işləmək istəyi və bacarığı;
- Çox sayda tapşırıqları idarə etmək və təzyiq altında işləmək bacarığı;
- Təşkilatın missiyasına sadiqlik.
Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, İşə qəbul anketini dolduraraq 28 fevral 2015-ci il tarixinədək e-mail ([email protected]) və ya faks vasitəsilə ((+994 12) 597 30 39) təqdim etsinlər. E-məktubunuzun mövzu hissəsində ‘TSDM’ göstərin. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq.
İşə qəbul anketini http://azercredit.az/az/career/how_to_apply saytından yükləyə və ya təşkilatımızın baş ofisindən və filiallardan əldə edə bilərsiniz.
Nəzərinizə çatdırırıq ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
E-ünvan: [email protected]
Fax: (+994 12) 597 30 39
www.azercredit.az







