11 C
Baku
Thursday, November 14, 2024

People Development Junior Specialist – Azerconnect

0
People Development Junior Specialist – Azerconnect
Bakı
17.02.2023

Division: Human Resources
Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on nature of the work you will be able to work from office and from home
Deadline to apply: 06.03.2023

Your responsibilities as People Development Junior Specialist:

  • Assist in various communications to the employees on available training opportunities and provide necessary information;
  • Timely updating of the reports related to Learning and Development Processes;
  • Organizing internal training and the process of trainer payments
  • Maintain updated curriculum database and training records which includes attendance/content/evaluation/post workshop projects;
  • Directly control the implementation of training-certificate payments of employees, prepare and submit monthly corporate card reports
  • Uploading training videos on the internal training platform (LMS), assigning and tracking training to employees, communicating with the administrator on the training platform
  • Support provision of staff surveys (technical and content vise);
  • Arrange meetings with employees and third parties;
  • Responsible for collecting and analyzing feedback from program internal training participants through surveys, with the objective to drive improvements.
  • To execute assigned tasks in compliance with the procedures/policy/instructions;
  • To keep the confidentiality of the company data.

Position requirements:

  • Bachelor’s degree (preferably in Human Resources, Communication, Business Administration, or a related area);
  • Developing and delivering learning solutions with proven results;
  • Ability to program manage multiple programs simultaneously;
  • Experience in HR sphere up to 1 year; learning development experience is preferred;
  • Positive personality features like responsibility, accuracy, precision, and reliability;
  • Language and computer programs knowledge (Microsoft Office):
  • Knowledge of advanced-level Azerbaijan and upper-intermediate-level English language
  • Knowledge of MS office (especially Excel)
  • A certificate from HRCI is an advantage.
  • Excellent interpersonal and relationship skills with an ability to influence by adopting a range of styles and techniques appropriate to the audience and objective
  • Proven commitment to providing the highest level of customer service
  • Excellent presentation skills
  • Excellent stakeholder management with the ability to interface with the business

Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.

 

İdarə: İnsan Resursları
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Son müraciət tarixi: 06.03.2023

Kadrların inkişafı üzrə kiçik mütəxəssis olaraq sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Mövcud təlim imkanları ilə bağlı işçilərə müxtəlif kommunikasiyalarda köməklik etmək və lazımi məlumatları təqdim etmək;
  • Öyrənmə və İnkişaf Prosesi ilə əlaqədar databazaların daim yenilənməsi
  • Daxili təlimlərin keçirilməsini və təlimçilərə ödəniş edilməsi prosesini təşkil etmək
  • Davamiyyət/məzmun/qiymətləndirmə/seminardan sonrakı layihələri əhatə edən yenilənmiş kurikulum məlumat bazası və təlim qeydlərini saxlamaq;
  • Əməkdaşların təlim-sertifikat ödənişlərinin həyata keçirilməsini birbaşa nəzarətdə saxlamaq, aylıq korporativ kart hesabatlarını hazırlayıb təqdim etmək
  • Daxili təlim platformasında (LMS) təlim videolarının yüklənməsi, təlimlərin əməkdaşlara təyin edilməsi və izlənilməsi, təlim platforması üzrə administratorla əlaqə yaradılması
  • İşçilər üçün sorğu həyata keçirilməsini dəstəkləmək  (texniki və mövzu ilə bağlı)
  • Üçüncü tərəflər və işçilərlə iclasların təşkili
  • Daxili proqram iştirakçılarından rəylərin toplanması və təhlilinə əsasən təkmilləşdirmə təkliflərinin hazırlanması
  • Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək
  • Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək

Vəzifənin tələbləri:

  • Ali təhsil (İnsan resursları, Kommunikasiya, Biznesin idarə edilməsi və əlaqəli sahələr üzrə təhsil üstünlükdür);
  • Nəticə ilə öyrənmə həllərinin hazırlanması və təqdimatı;
  • Bir neçə proqramı eyni zamanda idarəetmə;
  • İnsan resursları sahəsində 1 ilədək təcrübəsi; təlim və inkişaf sahəsində təcrübəyə üstüntük verilir;
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olması;
  • Mükəmməl Azərbaycan dili və yüksək İngilis dili bilikləri;
  • MS Office proqramları üzrə təcrübə (xüsusilə Excel);
  • HRCİ sertifikasiyası üstünlükdür.
  • Müştərilərə ən yüksək səviyyədə xidmət göstərmək üçün sübut edilmiş öhdəlik
  • Mükəmməl təqdimat bacarıqları
  • Müəssisə ilə kommunikasiya yaratmaq bacarığı ilə maraqlı tərəflərin mükəmməl şəkildə idarə edilməsi

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət linki

İşin aid olduğu sahə

Kateqoriyaİnsan Resursları (HR)