Division: Human Resources
Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on nature of the work you will be able to work from office and from home
Deadline to apply: 06.03.2023
Your responsibilities as People Development Junior Specialist:
- Assist in various communications to the employees on available training opportunities and provide necessary information;
- Timely updating of the reports related to Learning and Development Processes;
- Organizing internal training and the process of trainer payments
- Maintain updated curriculum database and training records which includes attendance/content/evaluation/post workshop projects;
- Directly control the implementation of training-certificate payments of employees, prepare and submit monthly corporate card reports
- Uploading training videos on the internal training platform (LMS), assigning and tracking training to employees, communicating with the administrator on the training platform
- Support provision of staff surveys (technical and content vise);
- Arrange meetings with employees and third parties;
- Responsible for collecting and analyzing feedback from program internal training participants through surveys, with the objective to drive improvements.
- To execute assigned tasks in compliance with the procedures/policy/instructions;
- To keep the confidentiality of the company data.
Position requirements:
- Bachelor’s degree (preferably in Human Resources, Communication, Business Administration, or a related area);
- Developing and delivering learning solutions with proven results;
- Ability to program manage multiple programs simultaneously;
- Experience in HR sphere up to 1 year; learning development experience is preferred;
- Positive personality features like responsibility, accuracy, precision, and reliability;
- Language and computer programs knowledge (Microsoft Office):
- Knowledge of advanced-level Azerbaijan and upper-intermediate-level English language
- Knowledge of MS office (especially Excel)
- A certificate from HRCI is an advantage.
- Excellent interpersonal and relationship skills with an ability to influence by adopting a range of styles and techniques appropriate to the audience and objective
- Proven commitment to providing the highest level of customer service
- Excellent presentation skills
- Excellent stakeholder management with the ability to interface with the business
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
İdarə: İnsan Resursları
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Son müraciət tarixi: 06.03.2023
Kadrların inkişafı üzrə kiçik mütəxəssis olaraq sizin vəzifə öhdəlikləriniz:
- Mövcud təlim imkanları ilə bağlı işçilərə müxtəlif kommunikasiyalarda köməklik etmək və lazımi məlumatları təqdim etmək;
- Öyrənmə və İnkişaf Prosesi ilə əlaqədar databazaların daim yenilənməsi
- Daxili təlimlərin keçirilməsini və təlimçilərə ödəniş edilməsi prosesini təşkil etmək
- Davamiyyət/məzmun/qiymətləndirmə/seminardan sonrakı layihələri əhatə edən yenilənmiş kurikulum məlumat bazası və təlim qeydlərini saxlamaq;
- Əməkdaşların təlim-sertifikat ödənişlərinin həyata keçirilməsini birbaşa nəzarətdə saxlamaq, aylıq korporativ kart hesabatlarını hazırlayıb təqdim etmək
- Daxili təlim platformasında (LMS) təlim videolarının yüklənməsi, təlimlərin əməkdaşlara təyin edilməsi və izlənilməsi, təlim platforması üzrə administratorla əlaqə yaradılması
- İşçilər üçün sorğu həyata keçirilməsini dəstəkləmək (texniki və mövzu ilə bağlı)
- Üçüncü tərəflər və işçilərlə iclasların təşkili
- Daxili proqram iştirakçılarından rəylərin toplanması və təhlilinə əsasən təkmilləşdirmə təkliflərinin hazırlanması
- Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək
- Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək
Vəzifənin tələbləri:
- Ali təhsil (İnsan resursları, Kommunikasiya, Biznesin idarə edilməsi və əlaqəli sahələr üzrə təhsil üstünlükdür);
- Nəticə ilə öyrənmə həllərinin hazırlanması və təqdimatı;
- Bir neçə proqramı eyni zamanda idarəetmə;
- İnsan resursları sahəsində 1 ilədək təcrübəsi; təlim və inkişaf sahəsində təcrübəyə üstüntük verilir;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olması;
- Mükəmməl Azərbaycan dili və yüksək İngilis dili bilikləri;
- MS Office proqramları üzrə təcrübə (xüsusilə Excel);
- HRCİ sertifikasiyası üstünlükdür.
- Müştərilərə ən yüksək səviyyədə xidmət göstərmək üçün sübut edilmiş öhdəlik
- Mükəmməl təqdimat bacarıqları
- Müəssisə ilə kommunikasiya yaratmaq bacarığı ilə maraqlı tərəflərin mükəmməl şəkildə idarə edilməsi
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | İnsan Resursları (HR) |