Namizədlər üçün irəli sürülən tələblər:
- Ali təhsil
- İT sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi
- Microsoft texnologiyaları üzrə iş təcrübəsi: Windows 7-8.1, Windows Server 2003/2008/2012,
- Terminal Server, MS Active Directory, DNS, DHC, TMG, GP, WSUS, Mail
- HP,IBM və Dell server avadanlıqları üzrə iş təcrübəsi
- Yedəklənmə texnologiyaları üzrə təcrübə: Symantec, Veeam Backup&Replication, Acronis
- Virtualaşma üzrə iş təcrübəsi: VMware Vcenter, ESXi 4-5.5
- Antivirus sistemləri ilə iş təcrübəsi
- İnfrastrukturun planlaşdırılması, inkişafı və yeni avadanlıqların alınmasını təşkil etmək bacarığı olmalı
- Linux/Unix əməlliyət sistemi üzrə iş təcrübəsi (arzu olunandır)
- Dil bilikləri
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
- Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı
- Anlitik təhlil bacarığı
- Operativlik bacarığı
- İşə yaradıcı yanaşmalı, yeni ideyalara malik olmalı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şəbəkə xidmətinin daimi işləməsini təmin edir, mərkəzləşmə üsulu ilə işlənilən və şəbəkə avadanlıqları, təhlükəsizlik, əməliyyat sistemləri, səsli və informasiya kommunikasiyaları sistemlərini saxlayır;
- Serverləri istifadə edərək maliyyə baxımından inteqrallaşdırılmış kompyüter sistemlərini istifadə zamanı saxlayır, gücləndirir və inkişafını təmin edir;
- Şəbəkəyə qoşulmuş kompüterlərin, məlumat bazasının təhlükəsizliyini və daimi işləməsini təmin edir;
- Elektron poçtun daimi işləməsini təmin edir;
- Bankın bütün şöbələrini idarəedici, məlumatlandırma və texnologiyalara dair xidmətlərlə təmin edir;
- Məlumatların təhlükəsizliyi və saxlanmasını təmin edir;
- Məlumatın elektron arxivləşmə işini təşkil edir;
- Server avadanlıqlarının administrasiyası və texniki dəstəyi;
- Virtualaşma sistemlərinin administrasiyası və texniki dəstəyi;
- Yedəklənmə sistemlərinin adminstrasiyası;
- Proqram təminatının monitorinqinin məhsuldarlığı;
- Korporativ poçt sisteminin administrasiyası və texniki dəstəyi;
- Problemlərin həlli üçün texniki dəstək və podramçılar ilə qarşılıqlı əlaqənin yaradılması;
- Sistem problemlərinin həlli və diaqnostikası;
- Avadanlığının quraşdırılması və sazlanması;
- Dəyişikliklərin sənədləşdirilməsi.
Xahiş olunur yalnız “Bank Avrasiya” ASC-nin CV formasını doldurub [email protected]
ünvanına göndərəsiniz.
CV-ni göndərərkən email-ın mövzu hissəsində Sistem Administratoru vəzifəsini qeyd etməyinizi
xahiş olunur, əks halda CV-lər qəbul edilməyəcək.