6 C
Baku
Sunday, December 15, 2024

Call Centre, mütəxəssis -ParaBank

Vəzifəyə olan tələblər:

Şəxsi keyfiyyətlər:

  • Natiqlik qabiliyyəti, gülərüz və mehriban olan xanım işçilər;
  • Etik qaydalara uyğun davranışa sahib olma bacarığı;
  • Yaradıcılıq və təşəbbüskarlıq qabiliyyəti;
  • Hər bir vəziyyətdə təmkinli ola bilmə qabiliyyəti;
  • Müştərinin bütün suallarını cavablandırma bacarığı;

Peşəkar tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Analitik düşüncə qabiliyyəti;
  • Müştəri xidməti ilə bağlı bütün növ təlimlər üzrə biliklərə malik olma bacarığı;
  • Azərbaycan,rus dili mütləq, ingilis dillərində sərbəst danışıq bacarığı;
  • Bankdaxili sənəd dövriyyəsi üzrə işin düzgün aparılması;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Bankdaxili fəaliyyətinə dair normativ – hüquqi aktları və səlahiyyətli orqanların aidiyyatı qərar,sərəncam və məhsullarla bağlı əmrləri bilməsi;
  • Call center-in mütəxəssisi banka daxil olan zəngləri tam dinləməli və daxili etik qaydalara riayət etməli, verilən suallara dolğun cavab verməli;
  • Parabank ASC-nin idarəetmə stukturunu bilməli;
  • Profili, şöbələrin yerləşməsi və işçi heyətini və onların kontakt nömrələrini bilməli;
  • 24 saat ərzində call center-ə daxil olan zənglərin hesabatlarını hazırlamalı və müvafiq şəxslərə ötürməli;
  • Daxil olan şikayət, tələb, təklif və müraciətlərin aidiyyatı üzrə istiqamətləndirməli;
  • Daxil olan müraciətlərin tarixi,məqsədi,göndərildiyi ünvan, həmçinin icra üçün yönəldilən şöbənin, işçinin və s qeydiyyatı;
  • FİSD işinə birbaşa köməklik etmək;

Məsuliyyəti:

  • Ona həvalə edilən vəzifə öhdəliklərinin vaxtında və vicdanla yerinə yetirmək;
  • Görülən işlərin nəticə etibarı ilə effektliliyini gün-gündən artırmaq;
  • Bankın mənafeyinin hər şeydən üstün tutmaq və daim bunun üçün çalışmaq;
  • Bankın iş prossesinə mane olan halları aşkar etmək və qarşısını almaq;
  • Bankın Daxili İntizam Qaydalarına riayət etmək

CV-ləri Call Centre, mütəxəssis   mövzusu ilə [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Son xəbərlər
Digər xəbərlər