Öhdəliklər:
- Sosial şəbəkələrdə və populyar tətbiqlərdə qrupların yaradılması, tərtibatı, aparılması (moderasiya) və inkişaf etdirilməsi (FB, Instagram, twitter, youtube və s.)
- Qrupların menecmenti, kontentin yazılması, postinq, tarqetinq reklam, viki-nişanlama, müştəri/podratçı ilə qarşılıqlı fəaliyyət
- İstifadəçi fəallığının dəstəklənməsi, tematik forumlarda, qruplarda müzakirə üçün mövzuların təklifi, müzakirələrdə fəal iştirak, rəylərlə iş
- Seçilən məhsullar və xidmətlər üçün kreativ ideyaların hazırlanması
- Statistikanın izlənməsi, analitika əsasında alınan nəticələr üzrə kampaniyaların optimallaşdırması
- Rəqib-qrupların monitorinqi
Tələblər:
- Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi kimi ən azı 1 il iş təcrübəsi
- Sosial şəbəkələrdə irəliləyiş alətləri və üsullarını istifadə etmə bacarığı, bazar və digital-marketinq trendlərinin biliyi
- İnternet-marketinq şəbəkələrinin vasitəsilə irəliləyiş üsulları haqqında təsəvvür
- Sosial şəbəkələrdə məhsulun və ya xidmətin ən azı bir uğurlu internet-irəlləyiş kampaniyası
- Photoshop üzrə ilkin biliklər (retuş və reklam maketlərinin yenilənməsi ilə iş)
- Azərbaycan dilinin qrammatika və leksikasını dərindən biliyi və düzgün tətbiq edilməsi.
- İngilis və rus dillərində bilən namizədlərə üstünlük verilir
- Kontent yaratma və ustalıqla onu təqdim etmə bacarığı
- İlkin analitika bacarıqları – google analytics, yandex metrika, məlumatları istifadə və idarə etmə, hesabatı yaratma təcrübəsi, neqativi tarazlama, rəy yazma təcrübəsi
- Şəxsi keyfiyyətlər: Məsuliyyətlilik, operativlik, diqqətlilik
Maraqlanan şəxslər 13.01.2017 tarixinə qədər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər.
Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz