Mövcud kredit məhsullarının NPL risklərinin müəyyənləşdirilməsi və məhsulun mühafizəsi üzrə tədbirlərin görülməsi
Kredit portfelində olan riskli müştəri qruplarının müəyyən edilməsi, həmin qrupda olan müştərilərn gecikmiş müştərilər siyahısına düşməməsi üçün preventiv tədbirlərin görülməsi. Gecikməyə düşmüş müştərilərin gecikmə səbəblərinin təhlil olunması və gələckdə eyni risk alıtnda olan lakin normal ödəniş edən müştərilərn həmin riskə məruz qalmaması üçün tədbirlər görülməsi. Müştərilərlə bağlanan müqavilə və razılaşmaların hüquqi analizi
Yeni yaradılan kredit məhsullarının NPL risklərinin müəyyənləşdirilməsi və məhsulun mühafizəsi üzrə tədbirlərin görülməsi
Kredit məhsulunun verildiyi müştəri seqmentinin, ərazi , yaş, cins, iş yeri, tutduğu vəzifə kriteriyaları üzrə risklərinin müəyyənləşdirilməsi, risklərin minimuma ednirilməsi üçün tədbirlərin hazırlanması və tətbiqi, kredit məhsulunun minimum və maksimum məbləğlərinin müəyyən edilməsi. Müştərilərlə bağlanan müqavilə və razılaşmaların hüquqi analaizi
Kredit piramidalarının qarşısının alınması
Aşkar edilmiş piramidalar üzrə təşkilatçılarının aşkara çıxarılması və qanunvericliyə uyğun cəzalandırılmasının təmin edilməsi.
Kredit ekspertlərinin yol verdiyi pozuntuların aşkara çıxarılması
Problemli müştərilərlə iş əsnasında aşkar edilmiş pozuntu (rüşvət alınması, mənimsəmə vəzifə öhdəliklərindən sui istifadə etmə və s. )faklarının araşdırılması, öz təsdiqini tapmış fktlar üzrə kredit ekspertinin qanunvericliyə uyğun olaraq cəzalandırılması və cəzanın ictimailəşdirilməsi
Dələduzluq məqsədi ilə kredit götürənlərin aşkara çıxarılması
Problemli portfelin təqibi zamanı əvvəlcədən ödəməmək niyyəti ilə kredit götürmüş müştərilərin və ya müştəri qruplarının aşkar edilməsi, həmin müştərilər barəsəində faktların toplanılaraq hüquq mühafizə orqanların təqdim edilməsi
KİV-də bankın güclü kreditor imicinin formalaşdırılması
Problemli borcların yığılması zamanı əldə edilmiş uğurların, habelə qanun pozuntusuna yol vermiş kredit ekspertləri və müştərilərin cəzalandırılması faktlarının mütəmadi olaraq mətbuatda işıqlandırılması. Banka olan borcun ödənilməməsinin qeyri-mümkünlyü və borcunu ödəməkdən yayınan müştərilərin ciddi olaraq cəzalandırılacaqları barədə məlumatların mütəmadi olaraq mətbuatda yayılması. Bir neçə banka borcu olan müştərinin ilk olaraq məhz sizin banka olan borcunu ödəməli olduğu fikrinin müştərilərə aşılanması.
Problemli kreditlər departamentinin qurulması və işinin təkmilləşdirilməsi
Problemli borcların təqibi işinin təhlili və effektivliyinin ölçülməsi
Problemli kreditin PKD-yə ötürülməsi müddətlərinin və şərtlərinin təhlili, Soft hard və leqal kollekşn istiqmaətləri ürzə görülən tədbirlərin təhlili, Daxili departament və kənar kollektorun paraelel fəaliyyətinin təşkili və əldə edilən nəticələrin müqayisəli təhlilinin aparılması
Problemli kreditlər departamentinin işinin təkmilləşdirilməsi
Genişləndirilmiş kollekşn mexanizminin tətbiqi, Soft hard və legal kollekşn tədbirlərinin kəmiyyətinin və keyfiyyətinin artırılması, zəng/cavab indeksinin yüksəldilməsi, zəng/ödəniş indeksinin yükəsldilməsi, zəng/konflikt indeksinin azalıdılması, bildiriş/ödəniş indeksinin artırılması, Soft kollekşndan hard kollekşna və hard kollekşndan leqal kollekşna keçən müştəri saylarının azaldırlması, Kollekşının hər mərhələdə fərqli tədbirllərlə aparılması, Gecikmə günləeinə və müştəri qrupuna uyğun bildirişlərin tətbiqi.Soft Hard və Legal kollekşn-la məşğul olan əməkdaşların fəaliyyətinin uzlaşdırılması Düzgün maas motivasiya sisteminin qurulması
Porblemli portfelin yığım potensialının proqnozlaşdırılması
Anoloji portfellərin müqayisəli təhlilinin aparılması yolu ilə problemli protfelin yığım potensialının müəyyən olunması
Soft Hard və Legal kollekşn-la məşğul olan əməkdaşların fəaliyyətinin uzlaşdırılması
Kolleşının tam olaraq PKD-yə həvalə edilməsi, Növbəti mərhələyə ötürülənba müştərilərin barəsində məlumatların tam həcmdə və dərhal digər mərhələni icra edəcək işçilərə ötürülməsi, Kollekşn mərhələləriinin müəddətlərinin müəyyən edilməsi və istisnalara yol verilməsinin qarşısının alınması. PKD-nin tabeliyinin və hesabatlılığının düzgün qurulması
Korporativ satışlar həyata keçirən şirkətlərdə nisyə satış və borcların idarə edilməsi mexanizminin hazırlanması
Nisyə satışlar üzrə müqavilə işinin və cari sənədləşməsinin təşkili
Standart müqavilə və razılaşma formalarının hazırlanamsı, üzləşmə aktlarının hazılanması, müqavilə reyestrinin hazırlanması və tətbiqi, Yeni kontragentlərlə müqavilə bağlanarkən tələb olunan məlumat və sənəd siyahısının hazırlanması,
Kontragentlərlə iş standartlarının yaradılması
Müştərilərin dövriyyə həcminə uyğun qruplara bölünməsi, hər qrup üçün nisyə satış limitlərinin müəyyənləşdirilməsi, Satış menecerləinin bir partiya üçün maksimmum satış limitlərinin müəyyənləşdirilməsi, Daxili audit tərəfindən dövri olaraq kontragentlərin mağazaa və anbarlarına baxışların keçirilməsi, Mal qalığının aylıq olaraq çıxarılması və ikitərəfli aktla təsdiqlənməsi, Kontragentlərlə satış zamanı yarana biləcək risklərin qarşsının alınması və təminatların tələb edilməsi
Gecikmiş borcların təqib mexanizminin yaradılması
Daxili yığım şöbəsinin yaradılması, işlərin PKŞ-ə keçməsi və orada idarə olunması müddətlərinin müəyyənləşdirilməsi,
Pərviz Məmmədov
AZKOLL Kollektor Agentliyinin Təsisçisi
+994 12 511 66 09
+994 55 260 40 70
+994 12 464 87 72