Filip Kotler.
İtehlakçıların qəlbinə və beyinlərinə yol tapmaq üçünşirkətlər tez- tez emosional marketinqə əl atırlar. O,yetərincə uzun müddət mövcuddur. İndi xüsusilə məşhurlaşıb. Əvvəllər belə hesab edilirdi ki,şirkət bu və ya başqa mənada rəqiblərini ötməli,sonra da həmin üstünlüyündən istifadə etməlidir. Üstünlüklər marketinqiadlanan bu cür taktika ehtimal edir ki,istehlakçılar ilk növbədə rasional düşüncəyə arxalanırlar. Emosiyalarsa,ikinci dərəcəli idi. Lakin,müasir iqtisadiyyatda şirkətlər rəqiblərin texniki nailiyyətlərini ildırım surəti ilə yamsılayırlar və sonuncular öz rəqib üstünlüklərindən məhrum olurlar.
Buna görə də bir çox şirkətlər (onların sayı durmadan artır) istehlakçının ağlına deyil,ürəyinə tuşlanmış obraz-imic yaratmağa çalışırlar. Şüurlu qavrayışa hesablanmışənənəvi imiclər eyni üstünlükləri sübut etməyə çalışır,yenilərsə,“münasibət satmağa” cəhd edir.
Bu sahədə şirkətlər kömək üçün antropoloq və psixoloqlara müraciət edirlər ki,bu da onlara insanın emosional sahəsinin daha dərin qatlarına varmağa imkan yaradır.Yanaşmalardan biri məhsulun imicində kollektiv düşüncəsizlik sahəsindən hansısa dərin arxetip –qəhrəman,anit-qəhrəman və s. dən istifadə etməkdən ibarətdir.
Siz aşağıdakı sualı verməklə müştərilərin (və başqa insanların) şirkətə,eyni zamanda onun rəqiblərinə olan münasibətini asanlıqla müəyyənləşdirə bilərsiniz.
Bu şirkəti hansı yaşda insanla müqayisə edərdiniz?…
Müəllif: Aliyə Nuruyeva