İŞÇININ VƏZIFƏSI:
İdarəetmə sahəsində
- Heyətin idarə edilməsi ilə bağlı müvafiq təklif və qərarların verilməsi
- Filialın kredit portfelinin idarə olunması və idarə olunmasına nəzarət
- Filial üçün prioritetlərin və məqsədlərin tətbiq olunmasına cavabdehlik
- Filial portfelinin və müştəri bazasının ən yüksək mümkün keyfiyyətdə saxlanmasına məsuliyyətlilik
- Xətalı məsələlərin idarə olunmasında cavabdehlilik
- Problemlərin, risklərin idarə edilməsi, həlli yollarının araşdırılması, həll edilməsinə nəzarət
- Ümumi hədəf və məqsədlərə təsir göstərə bilən filial əməliyyatları ilə bağlı məsələlərdə Baş Ofis və digər filialları əlaqələndirilməsi
- Tələb olunan hesabatları dəqiq və vaxtında verilməsi
- Filialın hədəf və məqsədlərinə nail olmaq üçün işçi heyətini əla və effektiv iş səviyyəsinə can atmasına həvəsləndirmək və ruhlandırmaq
- Filialın ümumi işi üçün məsuliyyətlilik
- Filial ştatına işə götürmə və İşçilərin İllik qiymətləndirmə prosesində iştirak
- Tabeçiliyində olan işçilərdən müvafiq hesabatların tələb edilməsi
- Rəhbərlik etdiyi filialların vəziyyətinin təhlil edilməsi, hesabat hazırlanması, təkliflərlə çıxış
- Yaxşı müştəri xidməti göstərilməsinə həvəsləndirmə üçün bütün işçilər arasında şəxsən nümunə olmaq
- Təşkilatın xidmətlərinin yaxşılaşdırılması və rəqabətliliyinin təmin edilməsi üçün digər kredit təşkilatlarının daxil olduğu ərazilərdə bazar fəaliyyətinin məlumatlarını öyrənilməsi
- İnzibati işlərinin təşkilində Regional Menecerə yaxından kömək edilməsi
Maliyyə sahəsində
- Filialın effektiv büdcəsini işləmək və planlaşdırmaq
- VF AzərKreditin məqsədinin qoyulmasında və maliyyə hədəflərində lehinə fəal iştirak etmək
- Məlumat İnformasiya sistemində müştəri ərizəsi əsasında daxil olunan məlumatları yoxlayaraq təsdiqləmək
- Məlumat İnformasiya sistemində günlük maliyyə əməliyyatlarını yoxlamaq və təsdiqləmək
Nəzarət sahəsində
- Kredit komitələrinin təşkili, sədrlik və nəzarəti
- Bütün kredit verilmə prosesini və müəyyən edilmiş prosedurları nəzarətdə saxlamaq
- Müştərinin məlumat cədvəlinə və davamlı kreditlər üçün monitorinq səfərlərinə nəzarət və planlaşdırmaq
- Girov əməliyyatlarının yerinə yetirilməsinin prosedurlara uyğunluğuna nəzarət etmək
- Kreditlə bağlı işçilərin, kreditlərin diversifikasiyasına nəzarət və müvafiq tapşırıqlar vermək, bölgüyə nəzarət etmək
Digər
- Kreditlə bağlı tələb olunan sahə səfərlərini təşkil etmək
- Baş ofis ilə həvəsləndirmə strategiyasının və marketinq planın hazırlanmasında lehinə fəal iştirak etmək
- Qızıl qəbulu prosesində iştirak edir və qızıl qəbulu və qaytarılması aktlarını şirkət adından imza və möhürlə təsdiq etmək
- Ehtiyac olduqda nümayəndəlikləri monitorinq etmək
- Tələb olunanda rəsmi proseslərdə iştirak etmək
- Bütün rəftar və hərəkətlərdə nümunəvi iş etikasını, müşahidə olunan dürüstlüyü, şəffaflığı və məxfiliyi saxlamaq
- VF AzərKredit mühitində bütün işçi heyəti ilə, müştəri və digər şəxslərlə müsbət münasibətlər saxlamaq
- Təşkilatın Strateji Planına uyğun məqsədlərin əldə olunmasına nail olmaq
TƏLƏBLƏR:
- Iqtisadiyyat / Hüquq sahəsində ali təhsil və 3 il müvafiq sahəsində təcrübə (bank, BOKT)
və ya
- Digər sahədə ali təhsil və 4 il müvafiq təcrübə;
- Minimum 1 il idarəçilik təcrübəsi;
- Vəziyyəti düzgün qiymətləndirmək və qərar qəbul etmək
- Ünsiyyət yaratmaq, dinləmək və müşahidə etmək, insanların psixologiyasına bələd olmaq
- İngilis dilindən müəyyən səviyyəyə malik olmaq
- Kompüterdə, Outlook, MS Word və Excel proqramlarında işləmək
- Sürücülük bacarığı
Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, AzərKredit-in iş üçün anket formasını dolduraraq 05 noyabr 2014-cü il tarixinədək e-mail ([email protected]) və ya faks vasitəsilə ((+994 12) 597 30 39) təqdim etsinlər.
E-məktubunuzun mövzu hissəsində ‘Biləsuvar Filialının Meneceri’ göstərin. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq.
İşə qəbul anketini http://azercredit.az/az/career/how_to_apply saytından yükləyə və ya təşkilatımızın baş ofisindən və filiallardan əldə edə bilərsiniz.
Nəzərinizə çatdırırıq ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
E-ünvan: [email protected]
Fax: (+994 12) 597 30 39