Filial Şəbəkəsinin İdarə Edilməsi Departamenti Satışlara Dəstək Şöbəsində Menecer
Öhdəliklər
- Filial şəbəkəsində Xidmət bölmələrinin ümumi işinə nəzarətin təşkil edilməsi;
- Xidmət bölmələrinin işinin effektiv təşkilinə tələb olunan dəstəyin göstərilməsi;
- Xidmət keyfiyyətinin artırılması istiqamətində təhlil aparılması və təkliflərin verilməsi.
Tələblər
- İqtisadi sahədə ali təhsil;
- Yüksək ünsiyyətqurma qabiliyyəti;
- Təhliletmə və problem həlletmə qabiliyyəti;
- Fərdi və komanda tərkibində işləmə qabiliyyəti;
- Əla səviyyədə Azərbaycan dili, yaxşı səviyyədə Rus dili biliyi;
- Bank xidməti sahəsində 3 illik iş təcrübəsi;
- MS Office proqramlarında, xüsusilə MS Exceldə yüksək işləmə qabiliyyəti.
[email protected]