16 C
Baku
Tuesday, April 30, 2024

Marketinq Ünsiyyət Vasitələri üzrə Rəhbər – Nar

Nar telekommunikasiya xidmətlərini təmin edən şirkət olaraq öz fəaliyyətinə 2007-ci ildə başlamışdır. Biz abunəçilərimizi innovativ və daha asan ünsiyyət vasitələri  ilə təmin etmək üçün davamlı olaraq şəbəkəmizi təkmilləşdiririk.

Nar peşəkar inkişaf və karyera yüksəlişinə nail ola biləcəyiniz bir iş yerdir. Əməkdaşlarımızın fərdi və  peşəkar inkişafı üçün şirkətimiz lazımı şərait yaradır. Peşəkar mühit, səmimi, mehriban kollektiv, maraqlı sosial layihələr və korporativ tədbirlər şirkətimizi fərqləndirən amillərdəndir.

Şirkətimiz aşağıdakı vəzifə üzrə uğurlu namizəd axtarışındadır.

Marketinq Ünsiyyət Vasitələri üzrə Rəhbər

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

• Brendin müsbət imicini formalaşdırmaq, bazarda və şirkət daxilində mövqeyini möhkəmləndirmək
• Şirkət Strategiyasına uyğun olaraq brendin mövqeyinin yenilənməsi və vizual olaraq tənzimlənməsi prosesininə rəhbərlik etmək
• Effektiv  və gəlir gətirən reklamların hazırlanması və müxtəlif media vasitələri ilə tanıdılmasını təmin etmək
• Müəyyən olunmuş brend çərçivəsində (vizual görüntü, səslənmə) brendin daxili və xarici aspektdə davamlı olmağından məsuliyyət daşımaq
• Kommunikasiyanın effektivliyini təhlil etmək, kreativlik və media sərmayəsi baxımından inkişaf sahələrini müəyyən etmək
• Strateji istiqamətlərin müəyyən edilməsi, brendin gələcəyə baxışının kommunikasiya olunması və effektiv kampaniyaların yaradılması ilə əlaqədar kreativ agentliklərlə əməkdaşlıq etmək
• Marketinq Kommunikasiya Xidmətlərini təqdim edən 3-cü tərəf şirkətlərlərlə əməkdaşlıq etmək
• Vizual standartlara uyğun olaraq müxtəlif satış məntəqələrində brendin görüntüsünü təmin etmək
• Rəqəmsal Marketinq strategiyasını inkişaf etdirmək və onun həyata keçirilməsinə rəhbərlik etmək
• Gəlir gətirən BTL və digər məhsul və xidmət fəaliyyətlərindən cavabdeh olmaq

Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:

• Bütövlük
• Müştəri yönümlü
• Komanda işi və əməkdaşlıq
• Nəticə yönümlü
• Davamlı  təkmilləşmə
• Konsept və kommunikasiya strategiyasının qurulması bacarığı
• Azərbaycan, İngilis və Rus dillərini mükəmməl bilmək
• MS Office proqramlarını yaxşı bilmək

Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:

• Marketinq, İqtisadiyyat və ya Biznesin təşkili və İdarə olunması üzrə Ali təhsil
• Marketinq, Brend və Reklam işi sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi

Əlavə məlumat:

İş qrafiki: tam ştat
İş müddəti: daimi
Son müraciət tarixi: 20/01/2017

Müraciətlər [email protected] elektron ünvanına göndərilməlidir.
Başlıqda Marketinq Ünsiyyət Vasitələri üzrə Rəhbər qeyd olunmayan müraciətlər qəbul olunmayacaq.
Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Nar is telecommunication services provider which started its operation since 2007. To keep contributing innovations we continuously improve our network to provide our subscribers with easier and more convenient communication tools.

Nar is the place where you can develop professionally and build the carrier. Our company creates necessary conditions for personal and professional development of its employees. Pleasant environment, sincere and friendly staff, interesting social projects and corporate events are the factors making Nar a work place of choice.

Today we are looking for a successful candidate to fill in the position of

Head of Marketing Communications

Role and Main responsibilities:

• To maintain and increase brand’s positive image, strengthening its position externally on the market and internally in the company
• To lead the process of brand re-positioning and visual identity adjustment according the company’s strategy
• To communicate and promote Nar products and services via creation of appealing and revenue generating advertisement and its communication across different media vehicles
• To have responsibility for consistency with the defined brand framework (visual identity, tone of voice) of the brand on all its external and internal appearances.
• To analyze and track the effectiveness of communication and identify the areas of improvement from both creative and media investment perspective
• To work with creative agencies by defining strategic directions, communicating brand vision and developing creative briefs for design of comprehensive campaigns
• To establish and maintain relationships and working processes with third party vendors involved in service provisioning for Marketing Communication purposes
• To assure maintenance brand’s visual guidelines across multiple sales points by ensuring that visual standards are conformed
• To develop digital marketing strategy and to lead its execution
• To have responsibility for revenue increasing BTL and other product/brand promoting activities

Required skills, qualifications and competencies:

• Integrity
• Customer Focus
• Teamwork & Collaboration
• Drive for Results
• Continuous Improvement
• Concept and communication strategy development skills
• Fluent knowledge of Azerbaijani, English and Russian languages
• Knowledge of Microsoft Office Programmes

Required education and work experience:

• University Degree in Marketing, Economics or Business Administration and Management
• At least 5 years of work experience in Marketing, Branding or Advertising

Additional information:

Job type: full-time
Employment type: permanent
Vacancy closing date: 20/01/2017

The applications should be submitted to:  [email protected]

Applications without Head of Marketing Communications in e-mail subject will not be considered
Only shortlisted candidates will be contacted

Son xəbərlər
 ⁠
Digər xəbərlər