Media Marketing Review Londonda AdWeek Europe gələcəyin əsas marketinq tendensiyalarını müəyyən etmişdir.
“Martech”-in inkişafı — inkişaf etmiş yüksək texnologiyalardan istifadə
Müştərilərlə ünsiyyətdə ayrı-seçkilikdən uzaq olmaq
Ünsiyyətin effektivliyi və ünsiyyət kanalının bütün sahələri uğrunda mübarizə
Professional oyunçular arasında müştərilər üzrə rəqabətin artımı
Ünsiyyətin müxtəlif kanalları üzrə ixtisaslaşmış kontent-menecerlərətələbin artırılması
Native advertising-in inkişafı, xüsusəndə mobil platformalar üçün
Kreativ yanaşma, digital və mediadistribusiya, həmçinin marketinqin həyata keçirilməsi kimi sahələrdə reinteqrasiya
Marketinqin ayrı-ayrı sahələrinə deyil, ekosistem brendlərinin yaradılmasına istiqamətlənmək
Multi-kanalın gələcək inkişafı. Məzmunun qəbul edilməsində interaktiv texnologiyaların üstünlük təşkil edilməsi
Reklam-kommunikasiya sənayesi oyunçularının inkişafı üçün dayanıqlı iqtisadi modelin yaradılması
Ünsiyyətin bütün növlərində Cross promotion tətbiqi
Wired 24/7 strategiyası
Müştərilərlə “One-to-one” ünsiyyəti