9 C
Baku
Thursday, December 12, 2024

Marketinqin maraqlı tarixçəsi

Marketinqin tarixçəsi 1923-1933-cü illərdə qərbdə hökmranlıq edən “dahi depressiya” dövründə başlamışıdır. Bu dövrdə marketinq ayrıca bir elm kimi formalaşmışdı. Marketinq nəzəriyyəsinin banisi Philip Kotler hesab edilir.

Marketinq – bu bizim planetin hər hansı bir sakininin iş növlərindən biridir və mübadilə vasitəsilə insanların ehtiyaclarını və tələbatlarını qarşılamağa istiqamətlənib. Piter Drukker marketinqə öz təsdiqlərini gətirir və əslində elmin banisi olaraq Yaponiyanı göstərir.

1690-cı ildə Tokioda məşhur Mutsii ailəsinin sahibi yaşayırdı və burada o şəxsi kiçik bir mağaza açmışdı. O bu kiçik mağazada müştərilərə məhsullar təqdim edirdi. O satmaq üçün yalnız tələbat olan məhsulları alır, alınan məhsulun keyfiyyətinə zəmanət verir və yorulmadan məhsullarının siyahısını genişləndirirdi. İndi marketinq 4 hissədən ibarətdir: istehsal dövrü, satış dövrü, marketinq dövrü və münasibət dövrü.

Beləliklə, 1925-ci ilə qədər davam edən istehsalat dövrü başladı. Bu dövrdə o cümlədən Avropanın ən böyük firmaları yalnız yüksək keyfiyyətli məhsul istehsal edirdilər və bu işin icrası üçün xüsusi adamlar tuturdular. Bu dövr üçün belə bir hal xarakterik idi, əgər sən yüksək keyfiyyətli məhsul istehsal edirsənsə o zaman səni heç kim üstələyə bilməz. Təəssüf ki, istehsalat dövrü ən yüksək zirvəni fəth etməmiş sona çatdı.

Marketinq tarixçəsi bizə daha sonra satış dövrünü açır. ABŞ və Avropadan olan istehsalçılar bütün güclərini yeni satış kanallarının, yeni satış məntəqələrinin açılmasına və topdan satışın tənzimlənməsinə sərf edirdilər. Bu dövrdə bazarlar yeni-yeni məhsullar təqdim etsə də və müştəriləri onlara qeyri-adi təsir bağışlayan məhsulu almağa inandırsalar da dünyaya marketinq dövrünün özü gəldi. Böyük depressiya dövrü idi. Bazarlarda yalnız öz məhsuluna tələbat yarada bilən və yeni müştərilər tapmağı bacaranlar ayaqda qala bilirdi.

İkinci Dünya Müharibəsi günlərində marketinqin işi dayandırıldı. Reklam sahəsinin inkişafında fasilələr yarandı. 20-ci əsrin sonunda yeni münasibət dövrü yarandı. Bu dövrün əsas xüsusiyyətləri alıcı ilə satıcı arasında fasiləsiz münasibəti qoruyub saxlamaq idi. Rəqiblər eyni birlikdə birləşirdilər və bütün şirkət, firma, müəssisələrin yalnızca bir məqsədi var idi – satışların artırılması. Münasibət dövrü indi də davam etməkdədir. Hazırda marketinq ən lazımlı peşələrdən biri hesab olunur. Marketinq ayrı bir sahə kimi araşdırılır və böyük korporasiyalar və kiçik şirkətlər tərəfindən istifadə edilir. Marketinq bazarda amansız rəqabətə qarşı əməliyyatlar üçün bir vasitə hesab olunur.

Son xəbərlər
Digər xəbərlər