Əsas vəzifə və öhdəliklər:
• Müştəri münasibətlərini idarə etmək;
• Müştəri müraciətlərini operativ və sürətli cavablandırmaq;
• Müştəri ehtiyaclarını müəyyən etmək və müştərini yönləndirmək;
• Müştəri tələb və təkliflərinin müəyyənləşdirilməsi prosesini idarə etmək, idarəetmə alətlərini hazırlamaq və tətbiq etmək;
• Müştərinin tələb və təklifləri haqqında Cəmiyyəti daim məlumatlandırmaq;
• Kommersiya sirrini qoruyub saxlamaq;
• Yeni kredit məhsulları, satış forma və şəbəkələri, habelə mövcud məhsul kredit məhsullarının şərtlərinin dəyişdirilməsi barədə müəyyən olunmuş müştəri qruplarını məlumatlandırmaq Mövcud müştərilərə telefon, e-mail və digər elektron vasitələrlə müvafiq məlumatları (ad günü təbrikləri, məhsul şərtləri, yeniliklər, kampaniyalar və s.) çatdırmaq;
• Müştəri bazasını yaratmaq;
• Əldə edilən məlumatı bazaya daxil etmək.
Tələb olunan keyfiyyətlər və əsas bacarıqlar:
• Ali təhsilin olması;
• Yaş həddi-22-30;
• İdarəetmə, sənədləşmə və müştərilərlə işlərin idarə edilməsi sistemləri (CRM sistemləri) üzrə ilkin biliklərin olması;
• MS Office,proqramlarından istifadə etmək bacarığı;
• Azərbaycan, rus və ingilis dili biliklərinin olması;
• Danışmaq və dinləmə qüsuru olmayan;
Müracət və seçim qaydaları:
Maraqlananlar müraciət formalarını CV (resume) [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.
İş qrafiki: 6 gün /I-IV günlər saat 10.00-18.00, VI gün 10:00-15:00
Əmək haqqı: 431 manat (AZN)