Amerikalı Zelle ödəmə şəbəkəsinə sahib olan maliyyə şirkəti Early Warning Services, istehlakçıların rəqamsal ödənişlərə münasibətlərini öyrənən sosioloji tədqiqatların nəticələrini nəşr edib.
Anketdə P2P-nin nə olduğunu bilən, online və mobil bankdan istifadə edən 9 mindən çox amerikalı iştirak edib.
Araşdırma nəticəsində məlum olub ki, P2P-nin istifadə faizi bütün respondent nəsillərdə olduqca yüksəkdir. Beləliklə baby-boomers´in fikrincə (1943-1963-cü illər arasında doğulmuş insanlar) maliyyə qurumlarına olan etibar rəqamsal ödənişlərdən istifadə etmək üçün ən vacib amildir. Lakin milleniarlar (1980-2000 illərdə doğulanlar) və X nəslin nümayəndələri rəqəmsal ödənişlərin xidmətləri haqqında dost və qohumlarının tövsiyyələrinə daha çox qulaq asırlar.
Bildirilir ki, mobil və online bankçılıqdan ən çox millenial nəsli(75%) istifadə edir. İkinci yeri X nəslinə aid edilən respondentlər tutur(69%), üçüncü yerə isə-baby-boomers (51%) yiyələnir.
Bundan əlavə olaraq p2p servisindən ən azı həftədə bir dəfə 49 % milleniallar, 42% X nəsli və 32% Baby-boomers-lər tərəfindən istifadə edilir.
Həm də, bütün nəsillər P2P ödənişlərinin xidmətlərindən istifadə etmək üçün təhlükəsizliyi çox mühim amil kimi müəyyən ediblər. Baby-boomers-lər bu xüsusiyyəti birinci yerdə, X nəsli üçüncü yerdə, milleniallar isə beşinci yerdə müəyyənləşdiriblər. Ümumilikdə bu çür xidmətlərin seçilməsinə təsir göstərən 13 seçənək təklif olunub. Sorğuya çəkilən istifadəçilər qeyd edirlər ki, internetdə maliyyə məlumatlarına çıxış imkanı deyildə, bankın fiziki şöbəsinə çıxış rəqamsal ödəniş xidmətlərinin istifadəsinin əsas maneəsidir.