14 C
Baku
Thursday, March 28, 2024

Sığorta şirkətləri Facebook səhifəsinə satış kanalı kimi baxmır

Banker.azın bankların facebook səhifələrinin reytinqini açıqladıqdan sonra, redaksiyamıza sığorta şirkətlərinin belə bir reytinqinin hazırlanması ilə bağlı müraciətlər daxil olmuşdur.

İlk növbədə onu qeyd etməliyik ki, banklardan fərqli olaraq, Azərbaycanda sığorta bazarı nə internetə, nədə facebooka ciddi satış kanalı kimi yanaşmırlar. Düşünürük, məsələnin kökü daha çox bu bazarın hələ tam formalaşmamasından,bazarın hələdə boş olmasından irəli gələn bir nüansdır.

Marketinq bir kənara, 10 mln. manat aktivi olan bir şirkətin 30 mindən aşağı facebook izləyicisinin olmaması imic baxımdan şirkətin mövqeyin zəiflədən bir nüansdır.

Uzun sözün qısası, Azərbaycanın sığorta şirkətlərinin facebook səhifələrində izləyici sayına görə reytinqini sizə təqdim edirik.

Qeyd: 

Məqalə yazıldıqdan sonra Paşa Sığorta şirkətinin əməkdaşları Banker.az saytının redaksiyası ilə əlaqə saxlayaraq bildirmişdirlərki , qeyd olunan məsələni bütün sığorta şirkətlərinə aid etmək düzgün olmazdır. Çünki təmsil etdikləri sığorta şirkəti sosial şəbəkədən aktiv satış kanalı kimi daim istifadə edir.

Facebook sosial şəbəkəsində ığorta şirkətinin icbari sığorta, KASKO və əmlak sığortaları ilə bağlı müxtəlif səpkili kompaniyaları Banker.az əməkdaşlarına əyani şəkildə nümayiş etdirilmişdir.

[table id=178 /]

Son xəbərlər
Digər xəbərlər