7 C
Baku
Sunday, December 15, 2024

Şikayət edən istehlakçılara 250 min manat qaytarılıb

2022-ci ilin ilk 9 ayı ərzində Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətində istehlakçılar tərəfindən daxil olan 4 220 müraciətə baxılıb ki, onların 61%-i malların qüsurlu və keyfiyyətsiz olmasına dair olub.

Banker.az Dövlət Xidmətinə istinadən xəbər verir ki, müraciətlərin 19%-i digər istehlakçı hüquqlarının pozulmasına, 16%-i istehlakçıların hesabda, çəkidə və qiymətdə aldadılmasına, 3%-i müqavilə şərtlərinin pozulmasına, 1%-i isə istehlakçılara zəruri və düzgün məlumatların verilməməsi ilə bağlı olub.

Dövlət Xidmətinin məlumatına əsasən, nəticədə 249 min 936 manat istehlakçılara qaytarılıb, 17 min 763 manat dəymiş ziyan ödənilib.

Son xəbərlər
Digər xəbərlər