14 C
Baku
Tuesday, April 16, 2024

Sistem Administratoru – Bank Avrasiya

Namizədlər üçün irəli sürülən tələblər:

  • Ali təhsil
  • İT sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi
  • Microsoft texnologiyaları üzrə iş təcrübəsi: Windows 7-8.1, Windows Server 2003/2008/2012,
  • Terminal Server, MS Active Directory, DNS, DHC, TMG, GP, WSUS, Mail
  • HP,IBM və Dell server avadanlıqları üzrə iş təcrübəsi
  • Yedəklənmə texnologiyaları üzrə təcrübə: Symantec, Veeam Backup&Replication, Acronis
  • Virtualaşma üzrə iş təcrübəsi: VMware Vcenter, ESXi 4-5.5
  • Antivirus sistemləri ilə iş təcrübəsi
  • İnfrastrukturun planlaşdırılması, inkişafı və yeni avadanlıqların alınmasını təşkil etmək bacarığı olmalı
  • Linux/Unix əməlliyət sistemi üzrə iş təcrübəsi (arzu olunandır)
  • Dil bilikləri
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
  • Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı
  • Anlitik təhlil bacarığı
  • Operativlik bacarığı
  • İşə yaradıcı yanaşmalı, yeni ideyalara malik olmalı

Vəzifə öhdəlikləri:

  •  Şəbəkə xidmətinin daimi işləməsini təmin edir, mərkəzləşmə üsulu ilə işlənilən və şəbəkə avadanlıqları, təhlükəsizlik, əməliyyat sistemləri, səsli və informasiya kommunikasiyaları sistemlərini saxlayır;
  •  Serverləri istifadə edərək maliyyə baxımından inteqrallaşdırılmış kompyüter sistemlərini istifadə zamanı saxlayır, gücləndirir və inkişafını təmin edir;
  •  Şəbəkəyə qoşulmuş kompüterlərin, məlumat bazasının təhlükəsizliyini və daimi işləməsini təmin edir;
  •  Elektron poçtun daimi işləməsini təmin edir;
  •  Bankın bütün şöbələrini idarəedici, məlumatlandırma və texnologiyalara dair xidmətlərlə təmin edir;
  •  Məlumatların təhlükəsizliyi və saxlanmasını təmin edir;
  •  Məlumatın elektron arxivləşmə işini təşkil edir;
  •  Server avadanlıqlarının administrasiyası və texniki dəstəyi;
  •  Virtualaşma sistemlərinin administrasiyası və texniki dəstəyi;
  •  Yedəklənmə sistemlərinin adminstrasiyası;
  •  Proqram təminatının monitorinqinin məhsuldarlığı;
  •  Korporativ poçt sisteminin administrasiyası və texniki dəstəyi;
  •  Problemlərin həlli üçün texniki dəstək və podramçılar ilə qarşılıqlı əlaqənin yaradılması;
  •  Sistem problemlərinin həlli və diaqnostikası;
  •  Avadanlığının quraşdırılması və sazlanması;
  •  Dəyişikliklərin sənədləşdirilməsi.

Xahiş olunur yalnız “Bank Avrasiya” ASC-nin CV formasını doldurub [email protected]

ünvanına göndərəsiniz.

CV-ni göndərərkən email-ın mövzu hissəsində Sistem Administratoru vəzifəsini qeyd etməyinizi

xahiş olunur, əks halda CV-lər qəbul edilməyəcək.

Son xəbərlər
Digər xəbərlər