13 C
Baku
Wednesday, April 17, 2024

Əməliyyatçı – Bərdə/Balakən (Kredaqro)

TƏLƏBLƏR:

– Ali təhsil olması,
– Bank və yaxud geyri bank sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
– Yalnız Bərdə və Balakən rayonunda yaşayanlara üstünlük verilir;
– MS Office proqramında işləmək bacarığı
– Kollektivdə işləmək bacarığı;
– Müştərilərlə yüksək nəzakətlə davramaq qabiliyyəti;
– Azərbaycan dilini mükəmməl bilmək.

İŞÇININ VƏZIFƏSI:

– Müştəri və zaminlərin haqqında məlumatların Məlumat informasiya sisteminə daxil edilməsi;

– Kredit mütəxəssisləri tərəfindən təqdim olunan kredit sənədləri qovluğunda tələb olunan sənədlərin (Şəxsiyyət vəsiqələri, kredit sifarişi forması, sığorta təklif forması, Kredit Komitəsinin Protokolu və s.) mövcudluğunu yoxlamaq;

– Müştərilər üçün hesabların açılması;

– Götürüləcək kredit haqqında kredit ərizəsinin açılması;

–  Kredit ödənişlərinin vaxtında ödənilməsinin yoxlanmasına nəzarət etmək;

–   Tələb olunan kredit müqavilələrin hazırlanması;

– Sığorta ilə bağlı məlumatları sığorta reyestrinə daxil etmək, sığorta reyestrinin müntəzəm olaraq yenilənməsini həyata keçirmək;

–  Sığortalanma ilə bağlı tələb olunan sənədləri müvafiq siğorta şirkətinə vaxtında təqdim etmək;

– Həvalə olunduğu təqdirdə filialın xəzinə əməliyyatlarını icra etmək;

– Filialın mühasibi tərəfindən verilən tapşırıqları yerinə yetirmək.

Əmək haqqı 250 – 300 azn + bonus

CV-nizi mövzu hissəsində “Əməliyyatçı (Bərdə) (Balakən)” yazmaqla [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz.

Son xəbərlər
Digər xəbərlər