12 C
Baku
Wednesday, December 11, 2024

5M: 5 marketinq resursu

Ümumi formada istənilən marketinq layihələrini (təkcə marketinq deyil), bir neçə başlıca suala cavab verməklə qısa analiz etmək olar: ”Nə, kim tərəfindən, hansı texnologiya ilə, hansı maliyyə dəstəyi və hansı müddətə yaradıla bilər?”. Bu suallara cavab verərək, mahiyyət etibarilə müvafiq beş aktivin (resursun) idarə edilməsi ilə bağlı məsələləri də həll etmiş olursunuz – material (yaradılmalı olan), insan resursları (yaradan), təchizat və texnologiya, büdcə və zaman.

İngilis dilində bu beş başlıca resurs 5M adını almışdır: Materials, , Mashines, ManPower, Money, Minutes.

İstənilən menecerin başlıca vəzifəsi bu resursları ağılla istifadə edərək, boş yerə xərcləməməkdir.

MRMLogiq şirkəti tərəfindən hazırlanmış aşağıdakı videoda bu konsepsiya lakonik, lakin əyani şəkildə çox gözəl təqdim olunmuşdur.

{youtube}ivW1SDTu3Gs{/youtube}

Son xəbərlər
Digər xəbərlər