Vəzifəyə olan tələblər
- Ali iqtisadi təhsil;
- Eyni sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Orta səviyyədə Excel bilikləri.
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Maliyyə Departamentinə ödəniş üçün daxil olmuş kredit sərəncamları və hesab fakturaların düzgünlüyünü yoxlayıb, müvafiq köçürmələr etmək;
- Bank hesablarının qalıqları və aparılan əməliyyatları düzgün sənədləşdirmək, sığorta şirkəti ilə bağlı bütün əməliyyatları həyata keçirmək;
- Əsas vəsaitlərin uçotunu apararaq, onların filiallar arası hərəkətinə nəzarət etmək;
- Gün ərzində aparılan əməliyyatların müxabirləşmələrini təşkilatın məlumat idarəetmə sistemində (MİS) vermək;
- Filiallar tərəfindən MİS-ə daxil edilmiş müxabirləşmələri yoxlamaq;
- MİS-də əməliyyat gününün bağlanmasına köməklik etmək;
- Mühasibat uçotu ilə bağlı ona tapşırılmış işləri vaxtında, müfəssəl və səhvsiz yerinə yetirmək üçün yalnız yoxlanmış məlumatları MİS daxil etmək;
- Təşkilata ödəniş üçün daxil olunmuş məlumatları yoxlamaq, bir-biri ilə müqayisə etmək və araşdırmaq;
- Əməliyyatları, hesabları və daxil edilmiş məlumatları qəbul edilmış qaydaya əsasən planlaşdırmaq;
- Pul köçürmə əməliyyatlarını, vəsaitin ödənilməsi, geri qaytarılması və bir sıra sövdələşmə işlərini həyata keçirmək;
- Mühasibatlığa aid olan faylları vaxtında və tam şəkildə yığıb saxlamaq;
- Əmək haqqlarını hesablamaq;
- Kassa əməliyatlarını aparmaq.
CV-ləri mövzu hissəsində müraciət etdiyiniz vəzifə göstərilməklə [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.