18 C
Baku
Sunday, April 28, 2024

İcbari Tibbi Sığorta üzrə Dövlət Agentliyi 4 vakant vəzifələr üzrə işçi axtarır

İşəgötürən: İcbari Tibbi Sığorta üzrə Dövlət Agentliyi

1-  Mütəxəssis

Departament: Marketinq və ictimaiyyətlə əlaqələr
Şöbə: İctimaiyyətlə əlaqələr

Vəzifə öhdəlikləri:

• Press-relizlər, xəbərlər, məqalələr, müsahibələr və hesabatlar hazırlamaq;
• Materialları peşəkarcasına redaktə etmək;
• Mətnləri rus və ya ingilis dilinə peşəkarcasına tərcümə etmək;
• Mövzu üzrə informasiya toplamaq və onu təhlil etmək.

Vəzifə üçün tələblər:

• Ali təhsil (jurnalistika və filologiya təqdir olunur);
• Azərbaycan dilində səlis yazmaq və danışmaq;
• Rus və ya ingilis dilində səlis yazmaq və danışmaq;
• Microsoft Ofis proqramlarında işləmək bacarığı;
• İctimaiyyətlə əlaqələr sahəsində azı 3 il iş stajı.

Maraqlanan namizədlər CV-lərini 7 noyabr 2018-ci il tarixinədək [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət olunan  vəzifənin adı qeyd edilməlidir.
Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır


Şöbə müdiri – Baş Mühasib

Departament: Maliyyə
Şöbə: Mühasibatlıq

Vəzifə öhdəlikləri:

• Dövlət büdcəsindən ayrılmış və büdcədən kənar vəsaitlərin təyinatı üzrə səmərəli istifadə edilməsi və xərclərin təsnifat kodları üzrə uçotunu həyata keçirmək;
• Müvafiq qanunvericiliyə uyğun olaraq aktiv və öhdəliklərin uçotunu həyata keçirmək, əsas vəsaitlərin, qeyri-maddi aktivlərin və dövriyyə vəsaitlərinin inventarizasiyalarını aparmaq, əsas vəsaitlərin yenidən qiymətləndirilməsi və onların nəticələri üzrə köhnəlmiş və yararsız hala düşmüş inventarların silinməsi barədə rəhbərliyə təkliflər vermək;
• İlkin uçot sənədlərini, mühasibat uçotu registrlərini, mühasibatlıq hesabatlarını, mühasibat uçotu və maliyyə əməliyyatları ilə bağlı digər sənədləri tərtib etmək;
• Mühasibat uçotunun beynəlxalq standartlara və yerli qanunvericiliyə uyğun təşkilini həyata   keçirmək;
• Dövlət orqanlarına hesabatları (vergi, DSMF, statistika) təqdim etmək;
• Əmək haqların və digər ödəmələrin (o cümlədən, ezamiyyə xərclərinin) düzgün hesablanmasını və vaxtında ödənilməsini, həmçinin vergi və digər tutulmaların düzgün hesablanaraq vaxtında aidiyyəti üzrə ödənilməsini təmin etmək;
• Bank və xəzinə əməliyyatlarını həyata keçirmək məqsədi ilə zəruri tədbirlər görmək;
• Qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada təqdim olunması nəzərdə tutulan məlumat və hesabatları, o cümlədən maliyyə hesabatlarını hazırlamaq və muvafiq orqanlara göndərilməsi üçün rəhbərliyə təqdim etmək;
• Maliyyə, büdcə, ştat, kassa və qanunvericiliklə nəzərdə tutulmuş norma və intizamlara riayət etmək;

Vəzifə üçün tələblər:

• Ali təhsilli (İqtisadiyyat, maliyyə, maliyyə və kredit);
• Maliyyə və mühasibat sahələrində 5 ildən az olmayan əmək stajı, minimum 2 il baş mühasib vəzifəsində iş stajı;
• Vergi, əmək və mülki məcəllələri və qüvvədə olan normativ-hüquqi aktları əla bilməli;
• Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartlarını (İFRS) bilməli;
• İngilis və rus dilləri üzrə orta səviyyədə danışıq və yazı bacarıqları;
• MS Excel və 1C – in mükəmməl istifadəçisi olmalı;
• ACCA, CIMA imtahanlarında uğurla iştirak etmiş namizədlərə üstünlük veriləcək;
• İri həcmli məlumatlarla işləmək bacarığı, yüksək analitik təhlil, ünsiyyət, təşkilatçılıq, komandada işləmə bacarıqları.

Maraqlanan namizədlər CV-lərini 7 noyabr 2018-ci il tarixinədək [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət olunan  vəzifənin adı qeyd edilməlidir.
Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır


Məsləhətçi
Departament: Maliyyə
Şöbə: İnvestisiya

Vəzifə öhdəlikləri:

• Sərbəst maliyyə vəsaitlərinin idarə edilməsi ilə bağlı əməliyyatları həyata keçirmək;
• Müəssisənin investisiya əməliyyatlarının aparılması qaydalarına əlavə və dəyişikliklər edilməsi prosesində iştirak etmək;
• Müəssisənin investisiya qoyuluşunun əsas istiqamətləri, investisiya strategiyasının müəyyənləşdirilməsi və həyata keçirilməsi üzrə təkliflər hazırlamaq;
• Müəssisənin investisiya qoyuluşunun səmərəliliyinin artırılması məqsədilə tədbirlər görmək;
• Müəssisənin gələcək pul axınları (mədaxil və məxaric daxil olmaqla) nəzərə alınaraq investisiya fəaliyyətinin həyata keçirilməsi zamanı sərbəst maliyyə vəsaitlərini qiymətləndirmək;
• İnvestisiya qaydalarına əsasən investisiya siyasətinin əsas istiqamətlərini, prioritetlərini formalaşdırmaq və bu sahədə aidiyyəti təkliflər hazırlamaq;
• Fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun rəy və təkliflər vermək, təhlillər, ümumiləşdirmələr, monitorinqlər, tədqiqatlar aparmaq, analitik materiallar hazırlamaq və daxili sənədlərin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflər vermək;
• Keçirilən hərracları izləmək və uyğun lotlarda iştirak üçün təkliflər hazırlamaq;
• İnvestisiya portfeli üzrə bazar risklərini araşdırmaq, iqtisadi təhlillər aparmaq və nəticələr haqqında müvafiq hesabatları hazırlamaq;
• İnvestisiya qərarlarının verilməsi üçün qiymətləndirmə modellərini və hesabatlarını hazırlamaq.

Vəzifə üçün tələblər:

• İqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas qrupu üzrə ali təhsil;
• İnvestisiya layihələri və proqramları üzrə 3 ildən az olmayan əmək stajı;
• İri həcmli məlumatlarla işləmək bacarığı, yüksək analitik təhlil, ünsiyyət, təşkilatçılıq, komandada işləmə bacarıqları;
• İngilis və rus dilləri üzrə orta səviyyədə danışıq və yazı bacarıqları;
• Excel proqramını mükəmməl, digər Microsoft Office proqramlarını orta səviyyədə bilməli;
• CFA 1-ci səviyyə imtahanından keçmiş namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.

Maraqlanan namizədlər CV-lərini 7 noyabr 2018-ci il tarixinədək [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət olunan  vəzifənin adı qeyd edilməlidir.
Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.


Məsləhətçi, Departament: Maliyyə, Şöbə: İnvestisiya

Vəzifə öhdəlikləri:

• Sərbəst maliyyə vəsaitlərinin idarə edilməsi ilə bağlı əməliyyatları həyata keçirmək;
• Müəssisənin investisiya əməliyyatlarının aparılması qaydalarına əlavə və dəyişikliklər edilməsi prosesində iştirak etmək;
• Müəssisənin investisiya qoyuluşunun əsas istiqamətləri, investisiya strategiyasının müəyyənləşdirilməsi və həyata keçirilməsi üzrə təkliflər hazırlamaq;
• Müəssisənin investisiya qoyuluşunun səmərəliliyinin artırılması məqsədilə tədbirlər görmək;
• Müəssisənin gələcək pul axınları (mədaxil və məxaric daxil olmaqla) nəzərə alınaraq investisiya fəaliyyətinin həyata keçirilməsi zamanı sərbəst maliyyə vəsaitlərini qiymətləndirmək;
• İnvestisiya qaydalarına əsasən investisiya siyasətinin əsas istiqamətlərini, prioritetlərini formalaşdırmaq və bu sahədə aidiyyəti təkliflər hazırlamaq;
• Fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun rəy və təkliflər vermək, təhlillər, ümumiləşdirmələr, monitorinqlər, tədqiqatlar aparmaq, analitik materiallar hazırlamaq və daxili sənədlərin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflər vermək;
• Keçirilən hərracları izləmək və uyğun lotlarda iştirak üçün təkliflər hazırlamaq;
• İnvestisiya portfeli üzrə bazar risklərini araşdırmaq, iqtisadi təhlillər aparmaq və nəticələr haqqında müvafiq hesabatları hazırlamaq;
• İnvestisiya qərarlarının verilməsi üçün qiymətləndirmə modellərini və hesabatlarını hazırlamaq.

Vəzifə üçün tələblər:

• İqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas qrupu üzrə ali təhsil;
• İnvestisiya layihələri və proqramları üzrə 3 ildən az olmayan əmək stajı;
• İri həcmli məlumatlarla işləmək bacarığı, yüksək analitik təhlil, ünsiyyət, təşkilatçılıq, komandada işləmə bacarıqları;
• İngilis və rus dilləri üzrə orta səviyyədə danışıq və yazı bacarıqları;
• Excel proqramını mükəmməl, digər Microsoft Office proqramlarını orta səviyyədə bilməli;
• CFA 1-ci səviyyə imtahanından keçmiş namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.

Maraqlanan namizədlər CV-lərini 7 noyabr 2018-ci il tarixinədək [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət olunan  vəzifənin adı qeyd edilməlidir.
Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.


İnformasiya Sistemlərinin idarəedilməsi üzrə mütəxəssis

Departament: İnformasiya texnologiyaları

Vəzifə öhdəlikləri:

• İnformasiya sistemlərinə aid olan istifadəçi sorğularını və ehtiyaclarını qəbul edilməsi, sistemdə olan səlahiyyət çərçivəsində, sistem istifadəçilərinin sorğularının həll edilməsi, lazım olan hallarda istifadəçi sorğularının birbaşa rəhbərinə yönəldilməsi;
• Texniki Tapşırıqlarının hazırlanması;
• İnformasiya sistemi vasitəsilə iş prossesinin avtomatlaşdırılması və effektivliyinin artırılması istiqamətində texniki tapşırıqların hazırlanması, və bütün departamentlərdə informasiya sisteminin işininin təmin edilməsi;
• Mövcud olan informasiya sistemlərinin dəstəklənməsi, sazlanması və modullarının tətbiqində iştirak;
• İnformasiya sistemlərinin icrası və tətbiqi üçün Agentlik əməkdaşları və Agentlik sistemlərindən istifadə edən kənar istifadəçilər üçün təlimlər keçirilməsi;
• Mövcud olan informasiya sistemlərinin təlimatlarının, istifadə və istismarı haqqında metodik və normativ materiallarının hazırlanması və texniki dəstəyinin təmin edilməsi.

Vəzifə üçün tələblər:

• Ali texniki təhsil;
• İnformasiya texnologiyaları, informasiya prosesləri;
• Microsoft Office proqram paketi ilə professional işləmək bacarığı;
• Dil bilikləri – Azərbaycan, rus dillərinin bilikləri, ingilis dilinin əsas bilikləri;
• 2-3 il bu sahədə iş təcrübəsi.

Bacarıqlar:

• Təşəbbüskarlıq;
• Ünsiyyət qurma bacarığı;
• Dəqiqlik;
• Operativlik;
• Problemli halları həll etmək bacarığı;
• Komandada işləmək bacarığı.

Maraqlanan namizədlər CV-lərini 7 noyabr 2018-ci il tarixinədək [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət olunan  vəzifənin adı qeyd edilməlidir.
Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Son xəbərlər
Html code here! Replace this with any non empty raw html code and that's it.
Digər xəbərlər