Yaxın Şərqdən Çinə neft daşınması üçün istifadə olunan supertankerin icarə dəyəri 2025-ci ildə 576% artaraq sutkada təxminən 137 min dollara yüksəlib. Bu barədə “Bloomberg” agentliyi məlumat verib.
Agentliyin məlumatına görə, bu, 2020-ci ildən bəri ən yüksək göstəricidir. Nəşrdə qeyd olunur ki, daşınmalara olan tələbatın artması ABŞ-nin “Rosneft” və “Lukoil” şirkətlərinə qarşı sanksiyalar tətbiq etməsi fonunda baş verib. Məhdudiyyətlər idxalçıları enerji resurslarını Yaxın Şərq ölkələrindən almağa vadar edir. ABŞ investisiya şirkəti “Jefferies LLC”in analitiki Omar Nokta bildirib ki, daşınmalara tələbatın artması həm də ABŞ və OPEC+ ölkələrində neft hasilatının yüksəlməsi ilə üst-üstə düşüb. OPEC+ strukturuna Rusiya, Səudiyyə Ərəbistanı, İraq, BƏƏ, Qazaxıstan, Əlcəzair, Oman və Küveyt daxildir.
Qeyd edilir ki, keçən həftə noyabrın sonu və dekabr ayı üçün Yaxın Şərqdən neft daşınması üzrə təxminən 10 gəmi fərəhlənib. “Vortexa” analitika şirkətinin aparıcı fraxt analitiki İoannis Papadimitriu vurğulayıb ki, daha kiçik sinifli gəmilər — xüsusilə “Suezmax” tipli tankerlər — supertanker marşrutlarına çıxmağa başlayıb. “Suezmax” gəmiləri tam yüklə Süveyş kanalından keçə bilir və supertankerin daşıya bildiyinin təxminən yarısını (təqribən 1 milyon barrel) daşıyır.
ABŞ Maliyyə Nazirliyi 22 oktyabrda “Rosneft” və “Lukoil” şirkətlərinə qarşı sanksiyalar tətbiq etdiyini elan edib. Eyni zamanda, nazirlik bir sıra ümumi lisenziyalar dərc edib. Bu sənədlərə əsasən, 21 noyabra qədər şirkətlər və onların nəzarətində olan qurumlarla əməkdaşlığın dayandırılması üçün bəzi əməliyyatları həyata keçirməyə icazə verilir.






