Çağrı Mərkəzinin mütəxəssisi (gecə növbəsi)
Öhdəliklər:
- Çağrı Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək, qeydiyyatın aparmaq və cavablandırmaq;
- Bankın məhsulları haqda zəng edən müştərilərə ətraflı məlumat vermək;
- Qeydiyyata alınmış müştərilərin müraciətlərinin vaxtında həllinə nəzarət etmək və geri dönüş zəngləri etmək;
- Elektron poçt və sosial şəbəkələr vasitəsi ilə müştərilərin suallarını cavablandırmaq.
Tələblər:
- Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilmək (ingilis dili biliyinə üstünlük verilir);
- Kompüter proqramlarını bilmək;
- Nəzakətlilik, ünsiyyətcillik, fəallıq, işgüzarlıq;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti, dəqiqlik;
- Yaxşı tələffüzlü, məsuliyyətli, özünü ifadə etmək bacarığ;
- Qeyri-standart vəziyyətlərdə özünü və vəziyyəti idarə etmək bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Bank sahəsində iş və Çağrı Mərkəzinin əməkdaşı qismində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər.
Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.