Vəzifə öhdəlikləri:
• Cari prosedur və təlimatlara əsasən gələn zənglərə cavab vermək, müştəri sorğusunu, problem, tələb və şikayətini müvafiq proqramda qeydə almaq;
• Bank və onun xidmətləri barədə telefon, email və sayt ilə online olaraq müraciət edənlərə məlumat-məsləhət xidmətləri göstərmək;
• Daxil olan müraciət və məlumatların müvafiq instansiyalara çatdırılmasını təmin etmək;
• Müştərilər arasında telefon vasitəsilə sorğuları aparmaq;
• Müştərilərə çarpaz satışların həyata keçirilməsində iştirak etmək.
Namizədə qarşı tələblər:
• Ali təhsil;
• Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl, ingilis dilini yaxşı səviyyədə bilməli;
• Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olmalı;
• Yüksək ünsiyyət və problemləri həll etmə bacarıqlarına sahib olmalı;
• Yüksək peşəkar etika və mənəvi-əxlaqi keyfiyyətlərə malik olmalı;
• Ünsiyyət yaratmağı, dinləməyi və müşahidə etməyi, insanların psixologiyasına bələd olmalı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 21 avqust 2016-cı il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “İnteraktiv Əlaqələr Mərkəzinə Mütəxəssis” (yarım ştat) şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaqdır.