15 C
Baku
Saturday, April 20, 2024

“IQOS”un yaradıcısı 2030-cu ilədək siqaretləri qadağan etməyə çağırıb

Dünyanın ən böyük tütün şirkətlərindən biri və “IQOS”un yaradıcısı “Philip Morris” yaxın on il ərzində Böyük Britaniyada siqaretin tamamilə qadağan edilməsi ideyasını dəstəkləyib.

Banker.az bu barədə “Secretmag”a istinadən xəbər verir.

Markanın rəhbərliyi ingilis səlahiyyətlilərinin elektron siqaret və digər cihazların bazarını tənzimləmək üçün hazırladığı yanaşmanı yüksək qiymətləndirib. Qeyd edək ki, tütün nəhəngi 100 ildən çoxdur ki, Böyük Britaniyada “Marlboro” satır.

“Philips Morris”in bu mövqeyini şirkətin idarə heyətinin sədri Andre Kalantsopoulos və baş icraçı direktoru Yatsek Olzakın “The Telegraph”a verdiyi müsahibədə açıqlanıb. Top-menecerlər siqaretlərin benzin mühərrikləri ilə eyni anaxronizmlə çevrildiyini vurğulayıblar. Buna görə də, tütün nəhənginin nümayəndələrinə görə, onlarla oxşar üsullardan istifadə edərək mübarizə aparmaq lazımdır: yaxın gələcəkdə qadağan etmək və ekoloji cəhətdən təmiz texnologiyalara keçmək.

“Biz siqaretsiz bir dünya görə bilərik. Əslində bu nə qədər tez baş versə, hamı üçün bir o qədər yaxşıdır”, – deyə Olzak qeyd edib.

Böyük Britaniyada dünyanın ən sərt anti-tütün qanunlarından biri qəbul edilib. 1995-ci ildən ölkədə siqaretlərin televiziyada, 2003-cü ildən isə reklam lövhələrində istifadəsi qadağan edilib. 2005-ci ildən bəri yerli tütün şirkətləri kütləvi tədbirlərdə sponsor olmaq imkanından məhrum olunub. 2007-ci ildən ingilislərə ictimai yerlərdə siqaret çəkmək, 2016-cı ildən isə ölkədəki bütün siqaretlər eyni bulanıq yaşıl rəngdə satılır.

“Philip Morris International” – dünyanın ən böyük və ən qədim tütün şirkətlərindən biridir. O, “Marlboro”, “Parliament”, “Bond”, “Chesterfield” və “L&M”, o cümlədən “IQOS” tütün isitmə sistemlərini istehsal edir. Son illərdə “Philip Morris” gələcək illərdə bütün bazarlarda ənənəvi siqaretləri əvəzləyəcək “IQOS” kimi elektron cihazların inkişafına getdikcə daha çox diqqət ayırır.

Hal-hazırda “Philip Morris”in gəlirlərinin yalnız 25%-i tütünsüz məhsulların payına düşür. 2025-ci ilə qədər şirkət bu payı 50%-ə çatdırmağı planlaşdırır.

Son xəbərlər
Digər xəbərlər