6 C
Baku
Çərşənbə axşamı, Yanvar 25, 2022

İri müştərilərlə iş üzrə menecer – Holcim

Holcim (Azərbaycan) ASC-də iş imkanı

90 ölkədə 110.000 işçi qüvvəsi ilə fəaliyyət göstərən LafargeHolcim Qrupu, dünyada sement, Hazır Beton Məhsulları və  aqreqatlar istehsalı və paylanması sahəsində dünya liderlərindən biridir.

Vəzifənin təfərrüatı

Vəzifə:  İri müştərilərlə iş üzrə menecer
Şöbə:   Maliyyə
İş vaxtı:  Tam iş vaxtı

Əsas öhdəlikləri və vəzifələri:

● Bazar payı, satış həcmi və qiymətlər səviyyəsində iş planının hazırlanması və idarə olunması. İNKİŞAF üçün bazar imkanlarının müəyyənləşdirilməsi;
● Strateji müştərilərin planlarını izləmək və şirkət strategiyasında məqsədlərə nail olmaq üçün səylər göstərmək (satılan həcm, qiymətlər, xalis satışlar və s.).
● Bazarda şirkətin imicini təbliğ etmək və gücləndirmək üçün müsbət müştəri əlaqələrini təmin etmək, qorumaq və inkişaf etdirmək;
● Satışa dair əsas parametrlərin (bazar payı, həcmi, qiymətləri və borcları) büdcəyə uyğunluğuna nəzarət etmək;
● Müştəri portfelinin inkişafına nəzarət etmək;
● Rəqabət və idxal fəaliyyətlərinin monitorinqi və hesabatlarını təqdim etmək, şirkətin qərarı və strategiyalarına uyğun olaraq izləmək;
● Satış prosesinin təkmilləşdirilməsi üçün əsas sahələri müəyyənləşdirmək;
● Əməliyyatları genişləndirmək üçün siyasət və prosedurları tövsiyə etmək, həyata keçirmək və idarə etmək;
● Sorğularda iştirak etmək, tədqiqatlara, araşdırmalara cavab vermək və şöbə tərəfindən işlənilən mövzularla bağlı problemləri həll etmək; gündəmdə olan administrativ məsələlərin həlində iştirak etmək;
● Logistika departamenti ilə koordinasiyada birbaşa paylanmanı həyata keçirmək; şirkətin maraqlarının satış müddətində qorunmasnı izləmək;
● Strateji müştərilər və böyük layihələrlə bağlı yeni iş imkanları axtarmaq;
● Tövsiyələr, təşəbbüslər, tətbiqlər və nəticə verməkdə fəal və yaradıcı olmaq;
● Müştəri məmnuniyyətini yaratmaq və saxlanmasını təmin etmək;
● Strateji düşünmək və rəhbərliyin razılığı ilə gələcək yönümlü qərarlar qəbul etmək;
● Şirkətin ƏMTT qaydalarını bilmək və bütün işlərini bu qaydalara uyğun şəkildə təşkil etməklə özünün və ətrafındakılarının təhlükəsizliyindən əmin olmaq.

Tələb olunan keyfiyyətlər:

● Tikinti və tikinti materialları, İqtisadiyyat və Biznesin İdarəolunması sahəsində Ali təhsil;
● Satış, idarəçilik, əsas müştərilərin idarəolunması və ya digər müvafiq sahələrdə 3-4 il iş təcrübəsi;
● İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl şifahi və yazılı biliklər;
● Müştərilərin ehtiyaclarını görə bilmək və onların təcrübi olaraq həyata keçməsinə nail olmaq;
● Yüksək inkişaf etmiş sosial, insanlarla ünsiyyət yaratmaq qabiliyyəti;
● Vaxt intizamı və təzyiq altında işləmək bacarığı;
● Təkliflər yazmaq, layihəyə rəhbərlik etmək və analitik bacarığa malik olmaq;
● Müştərilərə yüksək səviyyədə təklifləri irəli sürmək bacarığı;
● Aydın şəkildə qoyulmuş satış hədəflərinin həyata keçirilməsi istiqamətində sərbəst işləmək bacarığı;
● Danışıqlar aparmaq və problemləri həll etmək qabiliyyəti;
● Təşəbbüskarlıq, komanda yönümlülük və şirkətə sadiqlik.

Müraciət etmək proseduru:

Maraqlananlar CV-lərini mövzu bölməsində “İri müştərilərlə iş üzrə menecer” yazmaqla aze-hr- [email protected] ünvanında yerləşdirə bilərlər.
Yerləşdirilimiş bütün müraciətlərə baxılacaq və hamıya bərabər imkan yaradılacaqdır. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

CV-lərin son qəbul tarixi: 28 fevral, 2019

 

Job Opportunity at Holcim (Azerbaijan) OJSC.

Holcim (Azerbaijan) OJSC is a member of LafargeHolcim Group

Operating in over 90 countries, with more than 110,000 employees, the LafargeHolcim Group is one of the world’s leaders in production and distribution of Cement, Ready-Mixed Concrete and Aggregates. 

Job Description:

Position:  Key Accounts Manager
Department:  Sales
Work time:  Full Time

Primary responsibilities include:

● Assist the management in developing the yearly business plan at the level of market share, sales volumes and prices. Spotting market opportunities for GROWTH;
● Working on key account management plans and provides efforts, in order to achieve the objectives within the company strategy  (volume, prices, net sales and outstanding debts);
●  Provides and maintains positive customer relationship in order to promote and strengthen company image in the market;
● Monitors the progress of the main sales related parameters (market share, volumes, prices and outstanding debts) against the budget;
● Monitors the customer portfolio evolution;
● Monitors and reports competition and import activities and follows after-review decisions and strategies of company;
● Identifying key areas for improvement in the sales process;
● Recommends, implements and administers policies and procedures to enhance operations;
● Responds to inquiries, researches and resolves problems related to the topics handled by the department; serves as liaison with other departments or units in the resolution of day-to-day administrative and operational issues;
● Promotes direct distribution in coordination with the logistic department; monitors both quantitative and qualitative the indirect distribution according with the best company  interest;
● Searches for new business opportunities in relation with key accounts and large projects;
● Being proactive and creative in recommendations, implementations and result delivering;
● Ensures client satisfaction and retention; 
● Thinking strategically and taking future oriented actions after getting the approval of the management;
● Be fully aware of and strictly follow the safety rules and regulations in the company to ensure a safe working environment for him/her-self and people around.

Skills and Qualifications:

● Preferred Education: University degree (Construction and buildings materials, Economy, BA) ;
● At least 3-4 years of previous work experience in sales,management, key account management, or relevant experience ;
● Excellent verbal and written skills in Azeri, English and Russian;
● Vision to understand customer needs and translate them in to practical solutions;
● Highly developed social, interpersonal and communication skills;
● Disciplined time management and ability to work under pressure;
● Excellent proposal writing, project management and analytical skills;
● Experience of presenting proposals to customers at senior management level;
● Be comfortable working towards clearly defined sales targets;
● Ability in problem-solving and negotiation;
● Initiative, team orientation, loyalty to the company.

Procedure for applying:

Interested people can post CV’s at [email protected] , writing “Key Accounts Manager” in the subject line.
All applications will be considered and all will be provided with equal access.Only selected candidates will be contacted.

Application deadline: February 28, 2019

Son xəbərlər
Oxşar xəbərlər