Əsas öhdəliklər
• Hesabatlılıq prosesinin düzgün işləməsini təmin etmək;
• Büdcə planlaşdırılması və nəzarəti işlərini aparmaq və təkmilləşdirmək;
• Məhsullar, maliyyə nəticələri, sığorta bazarı haqqında və digər maliyyə təhlilləri aparmaq və təkliflər vermək;
• Tabeliyində olan komandanın peşəkar inkişafını təmin etmək;
• Hesabat prosedurlarını daxili nəzarət tələblərinə və maliyyə hesabatlarının beynəlxalq standartlarına cavab verən şəkildə icra etmək;
• Daxili hesabat sisteminin inkişaf prosesinə töhfə vermək və bu prosesin davamlı təkmilləşdirilməsinə dəstək olmaq;
Tələb olunan biliklər və bacarıqlar
• Maliyyə/İqtisadiyyat istiqamətləri üzrə ali təhsil (xarici təhsili olanlara üstünlük verilir);
• Maliyyə sahəsində minimum 3 illik iş təcrübəsi;
• MHBS bilikləri;
• Microsoft (MS) Office proqramları, Excel və analoji proqramların mükəmməl bilik səviyyəsi;
• Maliyyə modellərinin qurulması təcrübəsi;
• Yaxşı səviyyədə azərbaycan və ingilis dilı biliyi;
• Analitik təhlillər aparma bacarığı;
• Təqdimat bacarığı;
• Təşəbbüskarlıq;
• Liderlik keyfiyyətləri.
Vakansiya üzrə son müraciət tarixi: 30 iyul 2016-ci il
Xahiş edirik vəzifəni “subject” sətirində qeyd edin və CV-nizi [email protected] elektron ünvanına göndərin.