16 C
Baku
Friday, April 19, 2024

Müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi mərkəzində mütəxəssis – Azər Türk Bank

Marketinq departamentinin Müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi mərkəzində mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Filiala daxil olan müştərilərin qarşılanması və yönləndirilməsi
  • Müştəri məmnuniyyətinin ölçülməsi ilə bağlı sorğuların keçirilməsi
  • Sorğularla bağlı hesabatların hazırlanması
  • Xidmət keyfiyyətinin artırılması ilə bağlı təkliflərin hazırlanması

 

Namizədə dair tələblər

  • Ali təhsil
  • Azərbaycan və Rus dillərini səlis bilməli, İngilis dili arzuolunandır
  • Yüksək ünsiyyətqurma qabiliyyəti
  • Aktiv, öyrənməyə və işləməyə həvəsli
  • İş təcrübəsi tələb olunmur
  • MS Office proqramlarından istifadə bacarığı

 

CV-lərinizi vakansiyanın adını qeyd etməklə http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq və ya [email protected] poçt ünvanına göndərərək bizə müraciət edə bilərsiniz.

CV-lər son qəbul tarixi 30.11.2018

Son xəbərlər
Digər xəbərlər