Banklar avtomatlaşdırma və süni zəka (AI) kimi texnologiyalardan istifadə edərək milyardlarla dollar qənaət edə bilərlər.
Banker.az xəbər verir ki, bu barədə “Accenture” tərəfindən dərc olunan bir araşdırmada bildirilir.
Tədqiqat göstərir ki, avtomatlaşdırılmış iş yerləri və ya işçilərə kömək etmək üçün müasir texnologiyalardan istifadə etməklə Şimali Amerika bankları 2025-ci ilə qədər 70 milyard dollardan çox qənaət edə bilərlər.
Bankçılıq, sığorta və kapital bazarları da daxil olmaqla maliyyə xidmətləri sənayesi eyni müddət ərzində 87-140 milyard dollar qənaət etmək imkanına malikdir.
“Kütləvi sosial və texnoloji dəyişikliklər maliyyə xidmətləri şirkətləri üçün bir sıra təhlükə və problemlər yaradır”, – “Accenture” yazır. Bununla yanaşı, eyni zamanda “yeni əmək ehtiyatlarından, yeni iş metodlarından və yeni iş yerlərindən əhəmiyyətli dərəcədə faydalanmaq imkanı yaradır”.
Tədqiqat 2025-ci ilə qədər vəzifələrin 7% -dən 10% -ə qədər avtomatlaşdırılacağını təxmin edir ki, bu da qənaət və məhsuldarlığın artmasına səbəb olacaqdır.
Avtomatlaşdırma və genişləndirmə, daha sonra yaradıcı işə, yeniliyə, müştəri təcrübəsinə istiqamətləndirilə bilən saatları boşaltmağa kömək edəcəkdir. “Accenture” görə, bu amillər də təşkilatlar üçün “əhəmiyyətli dəyər” yaradır.
Tədqiqat 2025-ci ilə qədər kredit mütəxəssisləri, fərdi maliyyə məsləhətçiləri, kassirlər və müştəri xidmətləri nümayəndələri tərəfindən görülən işlərin yarıdan çoxunun avtomatlaşdırıla biləcəyini və ya texnologiya ilə tamamlandığını göstərdi.
“Citigroup”, “Capital One” və” JPMorgan Chase” kimi bir sıra banklar işçilərə kömək etmək üçün süni zəka texnologiyalardan istifadə edirlər.
Rəqəmsal çevrilmə sahəsində peşəkar xidmətlər təqdim edən məşhur “Genpact” şirkətinin yeni araşdırmasına görə kommersiya banklarının 97% -i süni zəkadan istifadə edir. Bununla yanaşı, sorğu göstərildiyi kimi, bu qurumlar rəqabət üstünlükləri əldə etmək üçün bu texnologiyaları effektiv şəkildə tətbiq etmək iqtidarında deyillər.
Rəyi soruşulanların 51% -i süni zəkadan yalnız nöqtə həlləri və fərdi tapşırıqlar üçün istifadə edir, 27% -i pilot layihələrdə sınaqdan keçirmiş və yalnız 19% -i bankın bütün fəaliyyət sahələrində istifadə etmişdir. Maliyyə-texniki startapların və digər bank olmayan strukturların təzyiqi artdıqca, süni zəka sistemlərinin tətbiqi ilə bağlı problemlər kommersiya banklarının müştəri xidmətlərini yaxşılaşdırmaq və rəqabət qabiliyyətini artırmaq üçün texnologiyadan nə dərəcədə səmərəli istifadə edə biləcəyi ilə bağlı narahatlıq doğurur.
Əksər banklar gələcəyə nikbin baxırlar. Rəyi soruşulanların üçdə ikisi növbəti 12-18 ay ərzində təşkilatlarında süni zəkadan istifadə edəcəyini gözlədiklərini söyləyib. Bununla yanaşı, bəzi rəhbərlər süni zəkanın müştəri xidmətlərini yaxşılaşdırmaq üçün yeni fərdi xidmətləri təşviq edə biləcəyinə şübhə edirlər.