Qeyd etmək lazımdır ki, Avropa və Çin arasında əhəmiyyətli ticarət kəsiri var. Müəyyən mənada bu, Aİ-nın ABŞ-la ticarət profisitin olması ilə tarazlaşır. Buna baxmayaraq, Çin ilə artan ticarət kəsiri Aİ üçün yaxşı bir şey deyil.
Banker.az xəbr verir ki, 2019-cu ildə ilk dəfədir ki, Avropa İttifaqı ilə ABŞ-ın ticarət balansındakı müsbət saldo artıb.
“Eurostat” statistik bürosunun verdiyi məlumata görə, 2019-cu ilin yanvar-iyul ayında Aİ-ın ABŞ ilə müsbəti saldosu 100,8 milyard dollara çatıb. Xatırladaq ki, ötən ildə bu rəqəm 88,6 milyard dollar təşkil edib. Bu müddət ərzində Aİ-ın Çinlə mənfi saldosu 109,2 milyard dollardan 120,9 milyard dollara qədər artıb. Bu, ticarət fəaliyyətinin dünyada gərginliyə səbəb olduğu bir vaxtda baş verir.
Məsələ burasındadır ki, Aİ mallarının əksəriyyəti çinli həmkarı ilə müqayisədə sadəcə rəqabətsizdir. Bu o deməkdir ki, Çin istehlak mallarının idxalını dayandırmaq üçün qətiyyətli tədbirlər görülməzsə, yaxın illərdə AB bazarları onlarla dolacaq. Avropa Çinə bir çox “xammal mal” satmadığı üçün bu ticarəti tarazlaşdıra bilmir.
Bir sözlə, Aİ və Avropa şirkətləri həm innovasiyalar, həm də yeni texnologiyalar baxımından geri qalırlar. 2017-ci ildə aldıqları patent sayına görə ən yenilikçi şirkətlər sırasına IBM, “Samsung Electronics”, “Canon”, “Intel”, “LG”, “Qualcomm”, “Google” və “Microsoft” daxil olub. Nəzərə alın ki, Avropa şirkətləri bu siyahıda yoxdur. Onların sənaye rəhbərliyinin olmaması ilə yanaşı, həddindən artıq tənzimləmə problemi mövcuddur ki, bu da Avropa şirkətlərinin inkişafına mane olur. Ucuz istehsala gəldikdə, onlar bu sahədə də Çin və digər Asiya ölkələrinə məğlub olublar.
Bu, AB-nin rəqabət qabiliyyətini itirdiyinin əyani sübutudur. Bu yaxınlarda “Avropalı avtomobil istehsalçıları mükəmməl fırtına ilə üzləşirlər” başlıqlı məqalədə Avropa avtomobil istehsalçılarının ciddi bir böhrana səbəb ola biləcəyi ilə bağlı məlumat yayılmışdır. Qeyd edək ki, Aİ avtomobillər üçün emissiya məhdudiyyətlərini tətbiq edir, lakin gələn ildən etibarən onlar 1 km üçün 95 qram CO-ya endiriləcəkdir. Bu o deməkdir ki, yollarda elektrik avtomobillərin sayı artacaq. Ola bilər ki, insanlar elektrik avtomobillərə üstünlük vermədilər, çünki onlar daha bahadır.
Gələcəkdə Aİ-nın bir çox sahədə geriləməyə davam edəcəyi gözlənilir.