14 C
Baku
Saturday, November 23, 2024

“AFB BANK” tenderlər elan edir

®“AFB BANK” aşağıdakı tenderləri elan edir.

  1. Tenderin adı: “AFB BANK” ASC tərəfindən  İP telefoniya avadanlıqlarının satın alınması.

Tenderin elan tarixi: 17.11.2022

Tenderin son tarixi : 28.11.2022

Avadanlıqlar (Yealink):

  1. IP PBX S50 Yeastar – 5 ədəd
  2. Yealink T-31P  – 71 ədəd 
  3. 4 analoq nömrə üçün module – 5 ədəd

Tenderdə iştirak etmək istəyən şirkətlərin xidmət göstərən sahə üzrə ən azı 3 (üç) il iş fəaliyyəti olması tələb olunur.

Tenderdə iştirak üçün təqdim ediləcək sənədlər:

  • tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət (ərizə)
  • İddiaçının tam adı, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri;
  • Tender təklifi 30.12.2022 tarixinə kimi qüvvədə olmalıdır;

Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşağıdakı meyarlara üstünlük veriləcəkdir:  

  • Optimal qiymət təklifi;
  • Avadanlıqların zəmanət müddəti;
  • Sazlama işlərində texniki dəstək;
  • Sənədləşmənin tələb olunan qaydada təşkili;
  • Sifarişin vaxtında və düzgün qaydada icrası;

Tender təklifləri Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır. Təklifdə ödəniş şərtləri, məhsulların təhvil müddəti və vergi şərtləri qeyd edilməlidir. Təkliflər 28.11.2022-ci il -tarixində saat 16:00-a kimi kimi  imzalanmış və möhürlənmiş  halda qapalı zərfdə  poçt vasitəsilə  (Bakı şəh.,Yasamal r-nu, N.Nərimanov pr.206/466  ) ünvanına  Vüsal Mehdiyev adına göndərilməlidir. Yaranacaq suallarla bağlı  e-mail  vasitəsi ilə ( [email protected]  ) müraciət edə və yaxud Vüsal Mehdiyev (050 290 10 66 )  ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

2. Tenderin adı “AFB BANK ” ASC tərəfindən A4 kağızın  satın alınması 

Tenderin elan tarixi: 17.11.2022

Tenderin son tarixi : 24.11.2022

Tələb edilən məhsul: A4 kağız  (80 qr)

Tələb edilən say: 2000 bağlama

Tenderdə iştirak üçün təqdim ediləcək sənədlər:

  • tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət (ərizə)
  • İddiaçının tam adı, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri;

Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşağıdakı meyarlara üstünlük veriləcəkdir:

  • Məhsulun ştokda mövcudluğu;
  • Optimal qiymət təklifi;
  • Texniki göstəricilərə uyğunluq;
  • Sənədləşmənin tələb olunan qaydada təşkili;
  • Sifarişin vaxtında və düzgün qaydada çatdırılması;

Tenderdə iştirak etmək istəyən  şirkətlər qiymət təklifini tələb edilən sənədlər ilə birlikdə   24.11.2022-ci il -tarixinə kimi   poçt vasitəsilə  (Bakı şəh.,Yasamal r-nu, N.Nərimanov pr.206/466  ) ünvanına  Vüsal Mehdiyev adına göndərməlidir. Yaranacaq suallarla bağlı  e-mail  vasitəsi ilə ( [email protected]  ) müraciət edə və yaxud Vüsal Mehdiyev (050 290 10 66 )  ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

Son xəbərlər
Digər xəbərlər