Tələblər:
– Ali təhsil olması;
– Bank və yaxud Bank Olmayan Kredit Təşkilatında ən azı 3-5 il iş stajı və idarəetmə tərcübəsi;
– Regionlarda işləmək imkanı;
– Filialın əməkdaşlarının vahid komanda şəkilində fəaliyyətini təşkil etmək və kollektivdə işləmək qabiliyyəti;
– Məsuliyyətli, peşəkar, tələbkar, təşəbbüskar olmaq, əməkdaşlar qarşısında vəzifələri düzgün qoymaq bacarığı və qərar qəbul etmək qabiliyyəti;
– MS Office proqramında işləmək bacarığı.
İşçinin vəzifəsi:
– Filialın kredit satışını təmin etmək və kredit portfelinin keyfiyyətini idarə etmək;
– Filialın personalını seçmək və idarə etmək;
– Borcalanların ödənişlərinin vaxtlı vaxtında aparılmasına nəzarət etmək;
– Problemli kreditlərlə işləmək;
– Filialın maliyyə analizlərini aparmaq;
– Yerli Kredit Komitəsində iştirak etmək;
– İşçi heyətinin təlimatlandırılmasında iştirak etmək;
– Borcalanların əmlakının qiymətləndirilməsini aparmaq;
– Filialın işçi heyəti və Baş Ofis arasında keyfiyyətli əməkdaşlıq qurulmasını təmin etmək və məlumat axımını düzgün əlaqələndirmək;
– Ərizəçiləri qəbul edib onlarla danışıqlar aparmaq, bizneslərini təhlil edərək potensial müştəriləri seçmək.
“KredAqro” öz işçilərinə maliyyə sektoruna uyğun gələn əmək haqqı+aylıq bonus və digər təminat paketi təklif edir.
CV-ləri mütləq şəkildə mövzu hissəsində müraciət etdiyiniz vəzifə göstərilməklə, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Əks halda ərizələr nəzərdən qaça bilər.
“KredAqro” haqqında ətraflı məlumat www.kredaqro.com web səhifəsindən əldə edə bilərsiniz.