Reklam, marketinq və xüsusi layihələr şöbəsinin müdiri
Tələblər:
- Profilli ixtisas üzrə ali təhsil (marketinq, PR, iqtisadiyyat);
- Analoji vəzifədə azı üç illik iş təcrübəsi (bank sahəsində);
- Reklam işi və kütləvi informasiya vasitələri ilə iş metodlarına bələd olmaq;
- Qısamüddətli və uzunmüddətli marketinq strategiyasının hazırlanması və reallaşdırılması sahəsində təcrübə;
- Reklam və marketinq xərclərinin büdcələşdirilməsi və sonrakı nəzarəti həyata keçirmək təcrübəsi;
- Bank məhsulların xarakteristikası və istehlak xüsusiyyətlərini bilmək, istehlakçıların həvəsləndirilməsinin təhlili;
- Brendin formalaşdırılması və onun strategiyasına dəstək və onun məhsul çeşidləri ilə əlaqəsi;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərində səlis danışmaq, bu dillərdə işgüzar yazışma aparmaq bacarığı;
- InDesign, Adobe Illustrator, Photoshop, QuarkXPress, Adobe Flash, Corel Draw proqramlarında işləmək bacarığı;
- MS Office proqramını yüksək səviyyədə bilmək;
- İdarəçilik keyfiyyətləri, strateji qavrayış, təfəkkürün sistemliliyi;
- Stressə davamlılıq, məhdud vaxt şəraitində çoxlu sayda tapşırıqların öhdəsindən gəlmək bacarığı;
- Kreativlik, ideyaların generasiyası, işə yaradıcı yanaşma.
Vəzifələr:
- Bazarda Bankın biznesinin inkişafı üçün uzunmüddətli və qısamüddətli marketinq proqnozlarının qurulması;
- Seqmentlər, müştərilər, satış kanalları, məhsulların qurulması, tətbiqi və marketinq mənfəətliliyinin qiymətləndirilməsinin müşayiəti;
- Biznes və məhsulların rəqabətə davamlılığının təhlili;
- Marketin tədqiqatlarının aparılması;
- Bankın strategiyasının reallaşdırılması üçün marketinq tədbirlərinin hazırlanması və həyata keçirilməsi;
- Marketinq büdcəsinin hazırlanması, istifadəsi və ona nəzarət;
- Marketinq və irəli çəkilmənin optimal metodikalarının bələd olma və tətbiqi;
- Marketinq mənfəətliliyinin artımına yönəlmiş tədbirlərin təşkili;
- İşə salınmış proqramların marketinq səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi;
- VTB brendinin saxlanması üzrə layihələrin əlaqələndirilməsi və həyata keçirilməsi şirkətin brendinin bazarda strategiyanın hazırlanması;
- Bütün kommunikasiya daşıyıcılarında firma üslubuna riayət olunmasına nəzarət, brendbuk ilə iş;
- Şirkətin imicinin və məhsullarının tanınmasına yönəlmiş reklam kampaniyalarının səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi;
- VTB brendinin tələblərinə uyğun olaraq ofislərin xarici və daxili tərtibatı;
- Konfrans sərgi, sponsorluq və xeyriyyə tədbirlərinin hazırlanması və tərtibatında iştirak;
- Komandanın effektiv idarə edilməsi: planlaşdırma, işlərin təşkili, bölüşdürülmüş səlahiyyətlərin ötürülməsi, heyətin birbaşa və dolayı həvəsləndirilməsinin üz
- Rində işləmək, marketinq və reklam planlaşdırılmasının həyata keçirilməsinin bütün mərhələlərinə nəzarət.
Tələblərə uyğun namizədlərdən şəxsi anket formasını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur (CV formaları, mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərilməlidir).