Müəllif: Embawood, Strateji İdarəetmə Qrupunun rəhbəri və Qafqaz Universiteti Marketinq müəllimi Cəbrayıl Vəliyev
Bu yazını yazmağıma səbəb Türkiyənin mobil operator şirkəti AVEA-nın yayınladığı son reklam olmuşdur. Bundan əvvəl də bir neçə yerdə yazdığım və oxunmasını məsləhət gördüyüm Robert Apdegraff-ın “Obvious Adams” adlı balaca hekayəsində deyilənlərin işığında çəkilmiş reklamdır sanki…
Zəncir effekti və ya Sarafan marketinqi
- MARKETINQ
- NƏŞR EDILIB 12.03.2013 17:01
Bu məqalədə uzun-uzadı bu haqda danışan deyilik – sadəcə effektiv 10 qısa fakt və tövsiyə verəcəyik.
Marketinq ustadı Filipp Kotlerin «Marketinq 3.0» haqda fikirləri
- MARKETINQ
- NƏŞR EDILIB 11.03.2013 13:18
Marketinq –özün üçün gəlir götürmək şərti ilə tələbatı təmin etmək deməkdir.
Filipp Kotler
Azərbaycan brendlərinin Facebookda son göstəriciləri (05 fevral – 05 mart)
- MARKETINQ
- NƏŞR EDILIB 07.03.2013 09:17
Müəllif: Rafiq Hunaltay, Marketinq Departamentinin Rəhbəri, IDEAL
Ötən dəfəki yazımda olduğu kimi bu dəfə də fevral-mart aylarında, daha konkret desək 05 fevral – 05 mart tarixləri arasında yerli brendlərimizin Facebook aktivlikləri haqqında məlumat verməyə çalışacağam. Öncədən xatırladım ki, məlumatlarda Socialbakers və azleavingstone hesabatlarından istifadə olunub.
Bu reklamı hisslərə qapılmadan izləmək mümkün deyil
- MARKETINQ
- NƏŞR EDILIB 06.03.2013 17:36
Gözləri yaşardan təəssüratlandırıcı sosial reklam.
Bazarın seqmentlərə bölünməsi
- MARKETINQ
- NƏŞR EDILIB 22.02.2013 16:05
Bazarın seqmentasiyası –bazarın ayrı-ayrı hissələrə (seqmentlərə) bölünməsi deməkdir, bu seqmentlər müəssisələr, məhsullar, istehlakçılar ola bilər, onları eyni sementlə birləşdirən isə hamısının oxşar, ümumi cəhətlərə malik olmasıdır. Bazarın sementlərə bölünməsi müxtəlif faktorları nəzərə alaraq, müxtəlif üsullarla həyata keçirilə bilər. Seqmentasiya obyektləri – istehlakçılar, məhsullar (məmulat və xidmətlər), müəssisələr ola bilər.
Azadlıq və inkişaf…
- MARKETINQ
- NƏŞR EDILIB 15.02.2013 16:21
Müəllif: Embawood: Strateji İdarəetmə Qrupunun rəhbəri və Qafqaz Universiteti Marketinq müəllimi Cəbrayıl Vəliyev
İnsan inkişafı, fərdlərin ən ümdə ehtiyaclarını qarşılaya bilmələrini, sağlam bir mühitdə dünyaya gəlmələrini və böyümələrini, təhsil yolu ilə özlərinin və mənsub olduqları ictimaiyyətin inkişafına dəyər qatmalarını ifadə edir. Bütün bu faktorlar həyat səviyyəsinin göstəriciləri kimi qəbul edilir.
Qırmızı ya göy: həyatımızı idarə edən rənglər
- MARKETINQ
- NƏŞR EDILIB 06.02.2013 11:55
Sadəcə təsəvvür edin ki, haradasa (dəqiq harada olması vacib deyil) nəhəng bir düymə vardır ki, onu basmaqla siz dünyanın sonunun başlanğıcını qoya və bütün planeti alt-üst çevirə bilərsiniz.
Bu düyməni təsəvvür etməyə çalışın. Təsəvvür edə bildiniz? Sizə görə o, nə rəngdə olar?
Upsell satış texnikası necə işləyir?
- MARKETINQ
- NƏŞR EDILIB 30.01.2013 12:25
Upsell – biznesin effektivliyini artırmaq üçün özünəməxsus satış texnologiyasıdır. Bəlkə siz dükana sadəcə uşaq bezi almağa gələn kişinin, qayıdanda bir avtomobil dolu alış-veriş etməsi ilə bağlı lətifəni eşitmisiniz. Bu texnologiyanın mahiyyəti ondan ibarətdir ki, alınmış məhsulun qiymətinin ödənməsi anında, artıq pulları əlində hazır tutan alıcıya, kifayət qədər az pul ödəmək müqabilində ilkin alış-verişdən əlavə başqa bir faydalı məhsul almağı təklif edirlər. Sadə dillə desək, bu zaman alıcıya fərqli bir “yaxşılıq” təklif olunur və əgər təklif məntiqi şəkildə edilərsə, onda ilkin alış-veriş sayəsində eyforiya hissində olan həmin alıcı bu “yaxşılığı” alacaqdır.
Marketinq büdcəsinin hesablanılması
- MARKETINQ
- NƏŞR EDILIB 29.01.2013 11:06
Marketinq büdcəsi – bazar tədqiqatı (konyunktura, ortamüddətli və uzunmüddətli), informasiya əlaqəsi (reklam, yarmarka və sərgilərdə iştirak, satışın stimullaşdırılması və s.), satış şəbəkəsi və məhsulların hərəkətinin təşkili və s. sərf olunan pul xərcləridir.