İT Departamentində Keyfiyyət Təminatı üzrə mütəxəssis
Öhdəliklər
• Proqram təchizatının təhlili və biznes tələblərin tədqiqi;
• Reallaşmış məhsulların test prosesinin planlaşdırılması. Test-keyslərin bazasının yazılması və yaradılması (test ssenariləri);
• Hazır məhsulda/Sistemdə səhvlərin mövcudluğunun aşkarlanması və tələblərə əsasən uyğunlaşdırılması;
• Proqramlaşdırılmış məhsulların test prosesinin eləcə də onun nəticələrinin yazılı təsviri (sənədləşmə); Məhsulun test nəticələrinin təhlili, həmçinin səhvlərin eyniləşdirilməsi və onların treking sistemində qeydiyyatı;
• Qeydiyyatlaşdırılmış səhvlərin düzəlişlərinin mövcudluğunun trekinq sistemində monitorinqi.
Tələblər
• Ali təhsil;
• Sistemdə/məhsulda olan çatışmamazlıqların konstruktiv tənqid bacarığı;
• Sistemdə nöqsanların aşkarlanması bacarığı;
• Proqram təminatlarının test edilməsi üzrə təcrübə;
• Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus, İngilis (yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı);
• MS-Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint, Visio) proqramları ilə sərbəst işləmək bacarığı;
• Analitik düşüncə;
• Detallara diqqətlilik;
• Yeni texnologiyaların öyrənilməsi və sınamaq həvəsi; Məhsuliyyətli və rutin işin aparılması bacarığı.
Maraqlanan şəxslər aşağıdaki link-dən istifadə edərək öz CV formalarını göndərə bilərlər.
https://www.accessbank.az/az/our-bank/vacancies/
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Bank və BOKT işçisi, İT |