Gəncə
07.12.2022
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənəd məlumatlarının sistemə işlənməsi;
- Debitor və kreditorlarla bağlanmış müqavilələrin reyestrinin aparılması;
- Mühasibat sənədlərinin saxlanılmasına nəzarət edilməsi və onların müəyyən edilmiş qaydada arxivə təhvil vermək üçün rəsmiləşdirilməsi;
- Yük gömrük bəyannamələri ilə işləmə bacarığı;
- Bank çıxarışları ilə işləmə bacarığı;
- Qanunvericilik və mühasibat uçotu qaydaları intizamına ciddi əməl edilməsi;
- Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Namizədə olan tələblər:
- Təhsili/ixtisası: Ali təhsil (Maliyyə, Mühasibatlıq və İqtisadiyyat üzrə);
- Dil bilikləri: azərbaycan dili – əla
- Kompüter bilikləri: Microsoft Excel-yaxşı, Word-yaxşı, Outlook –yaxşı.
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Komandada işləmək bacarığı;
- Ünsiyyət qurmaq bacarığı
- İşə planlı yanaşmalı;
Üstünlüklər:
- Analoji sahə üzrə 1 il və ya daha çox iş təcrübəsi;
- Rus və ingilis dil biliyi olanlara;
- Gəncə şəhərində yaşayanlara;
- İFRS (beynəlxalq mühasibat uçotu standartları) üzrə biliklər və sertifikatlar.
İş rejimi:
- Bazar ertəsi – Cümə, 09:00-dan 18:00-dək;
- Şənbə və bazar qeyri iş günüdür.
Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq