Bakı
01.02.2023
Vakansiyanın təsviri
- Statistik məlumatları vaxtında toplamaq, statistik hesabatları düzgün tərtib etmək və müəyyən olunmuş müddətdə aidiyyəti qurumlara təqdim etmək;
- Cəmiyyətin fəaliyyətinin nəticələrini proqnozlarla və keçmiş illərin müvafiq dövrləri ilə müqayisə etmək;
- Cəmiyyətin iqtisadi inkişafının uzunmüddətli (perspektiv) və cari proqnozlarının işlənib hazırlanmasında iştirak etmək;
- Cəmiyyətin bütün fəaliyyət növləri üzrə tariflərin və yığım dərəcələrinin işlənib hazırlanmasında iştirak etmək;
- Statistik məlumatlar bazasını formalaşdırmaq və mütəmadi olaraq yenilənmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları icra etmək;
- İş rejimi: Bazar ertəsi – Cümə, 09:00-dan 18:00-dək;
- Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
- Qeyd: Ofis Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportunda yerləşir.
- Nəqliyyat (xidməti avtobus) şirkət tərəfindən təmin olunur.
Xüsusi tələblər
- Təhsili/ixtisası: Ali təhsil (Maliyyə, Mühasibatlıq və İqtisadiyyat üzrə);
- Analoji sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: azərbaycan dili – əla, ingilis dili – yaxşı;
- Kompüter bilikləri: excel-yaxşı, word-yaxşı, outlook –yaxşı, 1C-yaxşı.
- Fikrini izah etmək qabiliyyəti;
- Komandada işləmək bacarığı;
- İşə planlı yanaşma;
- Analitik düşüncə və problemi operativ həll etmə qabiliyyəti;
- Öz üzərində daima çalışma.
- Rus dili biliyi;
- İFRS (beynəlxalq mühasibat uçotu standartları) üzrə biliklər və sertifikatlar;
Müraciət üçün (CV): https://www.azal.az/az/company/career/form?vac=259&cat=2
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Dövlət qurumları |