İyirmi beş ildir həm ölkə paytaxtında, həm də regionlarda kadrların işə qəbulu və onların karyera inkişafına öz töhfəsini verən “Yelo Bank” (Nikoil Bank) hal-hazırda da gənc və təcrübəli mütəxəsisslərə iş imkanları təqdim edir.
Biz, Bankımızın dəyərlərinə daim sadiq qalmağa, belecə müştərilərimizin (həmçinin əməkdaşlarımızın) istəklərini daim ön planda tutmağa, onlara ürəklə, təbəssümlə xidmət göstərməyə, öz hərəkətlərimizdə sadə, ünsiyyətimizdə anlaşıqlı olmağa və onlara mütləq surətdə həll yolları ilə gəlməyə söz vermişik. Bu səbəbdən bu keyfiyyətlərə sahib namizədlərə daim üstünlük veririk.
Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da qurmaq istəyən namizədlərimiz elektron poçtun “mövzu” yerinə müraciət etdiyi sahəni qeyd etməklə öz tərcümeyi-hallarını (cv-lərini) [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.
Vəzifə: Mikro kreditlər üzrə Telesatış bölməsinin kiçik mütəxəssisi
Region: Bakı, Sumqayıt, Bərdə, Gəncə, Lənkəran
İşə qəbul olunan yeni namizədə dəstək
Hər bir əməkdaşa öz peşəsinin sirlərinə dərindən yiyələnməsi üçün ona Bankın peşəkar təlim və inkişaf komandası tərəfindən nəzəri ixtisaslaşma təlimi verilir. Daha sonra əməkdaşın işə praktiki adaptasiyasını sürətləndirmək məqsədi ilə ona təyin olunan təcrübəli mütəxəssis tərəfindən aktiv iş öyrədilir. Bununla yanaşı, karyerasına yeni başlayan hər bir yeni əməkdaş təcrübəyə əmək haqqı ödənilməklə və bonus qazanmaq imkanı təqdim olunmaqla ona maliyyə dəstəyi verilir. Karyeraya yeni başlayan əməkdaşların bilik və bacarıqlarının artırılması Bankımızın öhdəliyi olduğunu hesab edirik və namizədlərimizdən təcrübə tələb etmirik.
Tələblər
• Ali təhsil
• Azərbaycan dilini səlis bilməlidir. Rus dilini bilənlərə üstünlük verilir (İngilis dili arzuolunandır)
• Word və Excell proqramlarından istifadə bacarığı
• Xidmət yönümlülük, yaradıcılıq və işdə operativlik
• Komanda ilə işləmək bacarığı
• Ünsiyyətcil və təmkinlə xidmət göstərmək bacarığı
• Riyazi hesablamaları bacarmaq
• İşində qarşılaşdığı çətinliklərə operativ həll tapma bacarığı
Öhdəliklər:
• Bankın mövcud müştəriləri ilə işin aparılması
• Telefon vasitəsi ilə yeni müştərilərin cəlb edilməsi
• Onlayn sorğu və monitorinqlərin aparılması
• Daxil olan müştəri müraciətinin operativ cavablandırılması
• Müştəri şikayət və təklifinin aiddiyyatı struktura yönləndirilməsi
• Potensial müştərilərin Bankın müvafiq filiallarına yönləndirilmək və müştərinin kreditləşməsi işini sona qədər təqib edilməsi
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Bank və BOKT işçisi |