2 C
Baku
Saturday, December 14, 2024

Fraud İdarəolunması üzrə mütəxəssis – PASHA Bank

0
Fraud İdarəolunması üzrə mütəxəssis – PASHA Bank
Bakı
11.09.2020

PASHA Bank Fraud İdarəolunması üzrə mütəxəssis vakansiyasını elan edir.

Vəzifənin məqsədi:

Bütün zəruri, önləyici, aşkarlayıcı və araşdırıcı anti-fraud nəzarətlərin yerində olmasını və onun təşkilati, qlobal tərəfdaşlar və tənzimləmə tələbləri ilə uyğunluğunu təmin etmək. Anti-fraud ölçülərin və fəaliyyətlərin məxfiliyinə, bütövlüyünə və əlçatan olmasına cavabdeh olmaq.

Vəzifə Öhdəliyi:

– Fraud monitorinq və hesabat
– Rəqəmsal kanallarda fraud idarəetmə sistemlərinin və nəzarətlərinin optimizasiyasına məsul olmaq
– Məhsulun təhlükəsizliyinə məsul olmaq
– Daxili/xarici müştəri şikayətlərini və sorğularını idarə etmək(keyfiyyət və əməkdaşlıq).
– Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqlar

Tələb edilən bilik, bacarıq və təcrübə:

• Təhsil: İqtisadiyyat, İnformasiya texnologiyaları, Riyaziyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili;
• İş təcrübəsi: Fraud İdarəolunması sahəsi üzrə və ya müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
• Lisenziya/ Sertifikat: N/A;
• Xarici dil: İngilis dili (yaxşı);
• Kompüter bilikləri: MS Office, Excel proqramını yaxşı səviyyədə bilmək;
• Məhsul biliyi: Kard Tədbiqi, Ödəniş Sistemləri, Fraud İdarəolunması Sistemləri;
• Bazar biliyi: Qlobal ödəniş sistemlərinin qaydalarını bilmək;
• Digər: Güclü analitik və məlumat vizualizasiya biliklərinə malik olmaq.

Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini 01.10.2020-ci il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Fraud İdarəolunması üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.

 

“PASHA Bank” OJSC is seeking for Specialist to Fraud Management.

Job purpose:

Insure all necessary preventive, detective and investigative anti-fraud controls are in place and aligned with organizational, global partners and regulatory requirements. Responsible for confidentiality, integrity and availability of anti-fraud measures and activities.

Main Accountability:

– Fraud Monitoring and Reporting
– Optimization of fraud management systems and controls in digital channels
– Responsible for Product Safety
– Handling the internal/external customer complaints and requests
– Strictly follow all internal rules, processes, policies and procedures of the bank (including HSE related) and be responsible for their violation.
– Report accidents, incidents and unsafe conditions immediately to the line manager.
– Work safely at all times, in a manner that protects the environment and prevents pollution.
– Other verbal and written tasks and duties assigned by the line manager.

Knowledge, skills and experience required:

• Education: Bachelor degree of Economics, informational technology, mathematics or other relevant field.
• Work experience: Minimum 1 year experience in Fraud Management or related field
• License / Certificate: N/A
• Foreign Language: English (upper-intermediate)
• Computer Skills: MS Office, Advanced knowledge of Excel
• Product Knowledge: Card Application, Payment systems, Fraud Management Systems
• Market knowledge: Knowledge of Global Payment Systems rules and compliances
• Other: Strong Analytical skills, Data visualizations skills

Candidates are requested to send their Application Forms/CVs to [email protected] until 01/10/2020, Please indicate the name of the position (Specialist to Fraud Management) you are applying for in the subject line of the email. Otherwise, the candidacy will not be considered in the review process of the applications collected.

Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.

İşin aid olduğu sahə

KateqoriyaBank və BOKT işçisi