Bakı
23.11.2021
Şöbə: Mühasibatlıq şöbəsi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin alışı, təqdim edilməsi ilə bağlı sənədlərin yığılması və proqrama daxil edilməsi, inventarizasiyası və nəzarət edilməsi;
- Rəsmi hesabatların hazırlanması və təqdim olunması;
- Daxil olan qaimələrin, aktların, hesab-fakturaların, müqavilələrin qəbul olunması, uyğunluğunun yoxlanması, düzgün şəkildə sistemə işlənilməsi və nəzarəti;
- Təchizatçılar ilə üzləşmə aktlarının hazırlanması;
- Rəhbərliyin ayrı-ayrı xidməti tapşırıqlarının yerinə yetiririlməsi;
- Ay sonunda bank məxaric əməliyyatlarının yoxlanması və düzəldilməsi;
- Müəssisədaxili aylıq hesabatların hazırlanması;
- Hesabların müxabirləşməsini nəzərdən keçirmək, araşdırmaq, səhvləri və uyğunsuzluqları düzəltmək
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Maliyyə sahəsində ali təhsil
- Excel proqramı ilə sərbəst işləmə bacarığı
- ERP sistemləri ilə işləmə bacarığı
- Biznesin detallarını anlama
- Analitik düşünmə bacarığı
- Komanda ilə işləmə bacarığı
- Yeniliklərə açıq
- Korporativ dəyərlərə bağlılıq
- Stresə davamlılıq
- Ən azı 3 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan dili, rus və ya ingilis dili (sərbəst)
Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Digər şirkətlər, Mühasib |